  • 1. Data: 2010-02-03 09:43:56
    Temat: Rigistil i ocieplenia poddasza.
    Od: "Cam" <a...@c...pl>

    Witam

    Mam do was pytanie odnośnie materiałów do ocieplenia poddasza. Dostałem
    wycenę na:
    - okładzina na stelażu "Rigistil" standard (płyta zwykła) 26zł/m2 brutto za
    kpl. system zabudowy poddasza
    - okładzina na stelażu Rigistil ognioochronna (płyta czerwona) 29zł/m2
    brutto za kpl. system zabudowy poddasza.

    kpl. system to - wkręty, profile, wieszaki, łączniki, płyty, tasmy zbrojące,
    narozniki, masy spoinowe, masy finiszowe -

    Wełnę kupuje we własnym zakresie. Chciałbym wiedzieć czy mniej więcej tyle
    wychodzi cena m2. Przy 160m2 koszt wynosi około 4500zł.

    Druga sprawa czy 10tys. za ocieplenia i zabudowa poddasza użytkowego to cena
    znośna. W skład wchodzi:
    - ocieplenia + zabudowa około 160m2 (2x wełna plus zabudowa z płyt G-K)
    - okładzina ścianki kolankowej z płyta G-K około 40m2
    - zabudowa stryszku + ocieplenia 1 warstwą wełny i na to siatka do tego
    zrobienie podłogi na jętkach z płyt OSB około 50m2.

    pozdrawiam
    CAM