  • 1. Data: 2011-04-20 12:21:38
    Temat: Rozdzielacz do CO
    Od: mcs <tomkan71@_ohnespam_wp.pl>

    Witam

    Czy kupując rozdzielacze do grzejników i podłogówki powinienem
    kierować się marką (jaka firma) czy wystarczy zastosować kryterium
    ceny i zakupić "no name" np. z alle..? Mogą spotkać mnie jakieś
    niemiłe niespodzianki jakościowe?

    pozdrawiam

    mcs

  • 2. Data: 2011-04-20 12:56:36
    Temat: Re: Rozdzielacz do CO
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    mcs wrote:
> [...]
    > kierować się marką (jaka firma) czy wystarczy zastosować kryterium
    > ceny i zakupić "no name" np. z alle..? Mogą spotkać mnie jakieś

    w sumie jak nie bezie miał dziur i nie zardzewieje to wystarczy :)