  • 1. Data: 2010-03-03 08:38:08
    Temat: Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    ...i znowu trza bedzie zaopatrzyc sie w solarne i bateryjne odstraszacze
    dla kretow i nornic. Te z poprzednich lat juz sie w wiekszosci zuzyly. :)

    W moim przypadku jest to jedyny skuteczny sposob na kreta.

    Warunek: na zime trza te urzadzenia wyciagnac, zeby kret sie nie
    przyzwyczajal
    za bardzo.

    Z mojego doswiadczenia zauwazylem, ze takie piskliwe urzadzenia dzilaja
    przez pol roku, bo tyle krecisko potrzebuje, aby sie przyzwyczaic.

    Na 1200 m2 minimum 6 piskliwych urzadzen wystarcza z powodzeniem.

    Grunt ze cala wiosna i lato jest moje - bez kopcow. :)

  • 2. Data: 2010-03-03 08:51:33
    Temat: Re: Rozpoczyna sie sezon, a z sezonem krety...
    Od: maniek <m...@o...pl>

    On 3 Mar, 09:38, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Na 1200 m2 minimum 6 piskliwych urzadzen wystarcza z powodzeniem.
    >
    > Grunt ze cala wiosna i lato jest moje - bez kopcow. :)

    A gdzie takie cuć można kupić?Podaj link jak toto wygląda

  • 3. Data: 2010-03-03 09:03:42
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

  • 4. Data: 2010-03-03 09:05:31
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Neko wrote:

    > Grunt ze cala wiosna i lato jest moje - bez kopcow. :)

    Lata bez kopców nie przypisywałabym urzadzeniaom, tylko zwyczajom kretów. Ja
    tam pozwalam im żyć u siebie - wiosną po prostu rozgarniam kopce z uporem
    maniaka, latem nie kopią. Ale za to drenują mi podwórko odprowadzając
    nadmiar wody i wyżerają robactwo. Trawnik dla mnie nie jest świetością,
    składa się z różnych gatunków traw, wiosną zakwita fiołkami, latem
    mleczykami, to i dla kreta miejsce się znajdzie (oraz dla wiewiórki, łasicy,
    jeża i plejady ptaków).
    J.

  • 5. Data: 2010-03-03 09:14:48
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał

    > A gdzie takie cuć można kupić?Podaj link jak toto wygląda

    Wszedzie. :)

    Na allegro kupuje zawsze.

    http://www.allegro.pl/item930648982_solarny_odstrasz
    acz_kretow_kret_krety_do_1000m2.html

    http://www.allegro.pl/item933424750_kret_sonic_elekt
    roniczny_odstraszacz_kretow.html

    Zawsze pakuje jedno urzadzenie na słonce, a drugi na baterie obok siebie.

    Jedno urzadzenie emituje ciut inny sygnal, drugie inaczej je moduluje -
    grunt, aby kret
    mial dyskoteke. :)

  • 6. Data: 2010-03-03 09:20:25
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał

    > Lata bez kopców nie przypisywałabym urzadzeniaom, tylko zwyczajom kretów.

    Byc moze. Po prostu obserwuje i amatorsko wyciagam wnioski.

    Ale zauwazylem jak w srodku lata trzy solary mi wysiadly (no bo nie
    ukrywajmy,
    nie sa to urzadzenia na lata), to nagle zrobilo sie kretowisko.

    Ja nie dbam przesadnie o trawnik. Ale tez nie lubie kopcow. Jednak pozna
    jesienia
    pojawiaja sie.
    Ale wtedy tez i konczy sie sezon (juz jest zimno) to i mnie one juz wtedy
    nie przeszkadzaja.

  • 7. Data: 2010-03-03 10:01:41
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > pojawiaja sie.
    > Ale wtedy tez i konczy sie sezon (juz jest zimno) to i mnie one juz wtedy

    Wystarczy opona samochodowa na sznurku - świetnie załatwia kretowiska.

  • 8. Data: 2010-03-03 10:03:57
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w

    > Wystarczy opona samochodowa na sznurku - świetnie załatwia kretowiska.

    I gdzie ta opone samochodowa wsadzasz?

    A nie lepsza bylaby opona od ciągnika Ursus ?