  • 1. Data: 2009-06-23 19:32:21
    Temat: Rury cw
    Od: "bn" <j...@p...onet.pl>

    Czy rury miedziane cw (i zimnej) kładzie się pod styropianem na którym
    będzie posadzka czy na styropianie razem z pex. Pod styropianem mam na mysli
    na chudziaku , papie itd.
    Pozdrawiam bn

  • 2. Data: 2009-06-24 06:31:49
    Temat: Re: Rury cw
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    bn wrote:
    > Czy rury miedziane cw (i zimnej) kładzie się pod styropianem na którym
    > będzie posadzka czy na styropianie razem z pex. Pod styropianem mam
    > na mysli na chudziaku , papie itd.
    > Pozdrawiam bn

    ja tam bym miedzi pod posadzkę nie dawał. imho miedź jest zbyt mało pewnym
    systemem aby go pod podloge ładować.

  • 3. Data: 2009-06-24 06:36:06
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Czy rury miedziane cw (i zimnej) kładzie się pod styropianem na którym
    > będzie posadzka czy na styropianie razem z pex. Pod styropianem mam na
    > mysli na chudziaku , papie itd.

    różne sa szkoły...
    ja osobiscie kłade "W" styropianie
    znaczy na dolnej warstwie, w osobnej termoizoloacji
    i przykryte kolejnymi warstwami styro
    lub zaleznie od grubosci patrząc od góry tak jakby w rowku przykryte folią
    pod wylewki

    zalewanie w płycie podłogowej ma wiecej wad niz zalet