  • 1. Data: 2009-06-02 11:18:17
    Temat: Skraplająca sie woda w piecu na ekogroszek - po sezonie
    Od: cheetah <i...@w...pl>

    Witam

    Sezon grzewczy zakończyłem w połowie kwietnia. Wyczyściłem piec,
    zostawiłem uchylone drzwiczki. Piec stoi w piwnicy.
    Wczoraj zajrzałem do pieca i lekko sie przeraziłem. Cały wymiennik
    pokryty kroplami wody. Co prawda ostatnio jest chłodno i wilgotno ale
    żeby aż tyle wody?

    Jak mam zapobiec skraplaniu sie wody? Może zamknąć drzwiczki? Może
    włożyć coś do środka co pochłania wilgoć?
    Jak zabezpieczyć powierzchnie wymiennika?