  • 1. Data: 2010-07-11 16:01:16
    Temat: Stan zero i zima
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Witam

    Kończę robotę nad stanem zero budynku niepodpiwniczonego.
    Jeszcze tylko dren i pozostaje obsypanie na zewnątrz i w środku no i
    chudziak.
    Sciany są z bloczka szalunkowego. Majster mówił aby raczej nie malować
    górnych powierzchni ścian dysperbitem bo chce to wyrównać taką wylewką
    betonową pod przyszłą izolację.
    Wypełniania i zagęszczania mam sporo więc powoli zejdzie do jesieni (i
    tak w tym roku nic dalej nie zrobię)

    Mam pytanie - jak taki stan zero zabezpieczyć przed zimą? Może nie lać
    chudziaka? Przykleić jakąś folię na górę ściany czy jak?

    --
    M.

  • 2. Data: 2010-07-11 19:39:21
    Temat: Re: Stan zero i zima
    Od: M <M...@o...pl>

    Shreek pisze:

    > Mam pytanie - jak taki stan zero zabezpieczyć przed zimą? Może nie lać
    > chudziaka? Przykleić jakąś folię na górę ściany czy jak?

    Nie lać betonu. Przysypać zagęszczając a na wiosnę zebrać wierzchnią
    warstwę piachu (liście, brudy po zimie), dosypać 5-10cm świeżego
    zagęszczając i wylać beton (zgodnie z projektem). Przed wylaniem można
    uzupełnić na wierzchu ew. ubytki po zimie dysperbitu.

    M.