  • 1. Data: 2016-09-12 17:50:59
    Temat: Stelaż/mocowanie na rurę 200
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Poszukuję pomysłu na umocowanie lub położenie na czymś rury fi 200,
    a właściwie to kilku. Łączna długość rur to jakieś 15 metrów, rura miękka,
    trzeba pewnie co pół metra czymś łapnąć. Gotowców nie widzę lub nie
    potrafię znaleźć, jak to zrobić tymi ręcami to pomysł mam, ale
    może jednak jest coś sprytnego do kupienia od ręki?

    L.

  • 2. Data: 2016-09-12 18:29:19
    Temat: Re: Stelaż/mocowanie na rurę 200
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 12 września 2016 17:51:00 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]
    > potrafię znaleźć, jak to zrobić tymi ręcami to pomysł mam, ale
    > może jednak jest coś sprytnego do kupienia od ręki?

    linkę rozciągnąć lub pret i podwiesić?

    b.