  • 1. Data: 2010-12-01 13:35:49
    Temat: Styropian a myszy
    Od: "NICKI" <o...@o...pl>

    Witam z pozostalosci materiłu postanoiłem zrobic mały domek na działce i
    pomiedzy sciany włożyłem styropian, nie ma jeszcze wewnetrznej sciany,
    cktoś powiedział ze to pociachaja myszy , czy to prawda czy czyms to
    posmarować
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-01 15:23:57
    Temat: Re: Styropian a myszy
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 1 Gru, 14:35, "NICKI" <o...@o...pl> wrote:
> [...]
    > pomiedzy sciany włożyłem styropian, nie ma jeszcze wewnetrznej sciany,
    > cktoś powiedział ze to pociachaja myszy , czy to prawda czy czyms to

    Napisz z czego sa te sciany i jak zamierzasz zabezpieczyc ten
    styropian w scianie. Chodzi mi o to czy zamierzasz go otynkowac,
    zasmarowac klejem czy tylko nafukac pianki i calosc przykryc plyta czy
    sklejka.

    Generalnie myszy nie maja interesu aby caly styro rozdrobnic ale lubia
    w nim siedziec jesli maja spokoj i cieplo oraz cos do jedzenia
    niedaleko.

  • 3. Data: 2010-12-01 16:17:01
    Od: "NICKI" <o...@o...pl>

    W dniu 2010-12-01 16:23, ptoki pisze:

> [...]
    >
    > Generalnie myszy nie maja interesu aby caly styro rozdrobnic ale lubia
    > w nim siedziec jesli maja spokoj i cieplo oraz cos do jedzenia

    Z zewnatrz deski styropian deski

  • 4. Data: 2010-12-01 17:47:55
    Od: "Andrzej S." <A...@g...com>

    W dniu 2010-12-01 14:35, NICKI pisze:
> [...]
    > pomiedzy sciany włożyłem styropian, nie ma jeszcze wewnetrznej sciany,
    > cktoś powiedział ze to pociachaja myszy , czy to prawda czy czyms to

    Mialem paczke styropianu i faktycznie pociely.
    Pociely tez namioty, materace, itd, co bylo mniej potrzebne
    odkad mam dom - no i zostalo w szopie...

    Zeszlej zimy (i tej zreszta tez, ale nie ma myszy ...)
    wydalem wojne - postawilem kilka stanowisk z truciznami
    i zainwestowalem w 10 pulapek. Zdarzylo sie, ze w noc
    zapracowaly wszystkie pulapki. Wylapalem chyba wszystkie,
    bo szkód praktycznie zadnych nie ponioslem.

    Da sie wygrac ta wojne, tylko czas najwyzszy ja wypowiedziec.
    Te zwierzeta za bardzo nie przemieszczaja sie - wybijesz
    w okolicy, bedzie spokój.
    pozdro
    --
    A S

  • 5. Data: 2010-12-01 19:25:04
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 1 Gru, 17:17, "NICKI" <o...@o...pl> wrote:

    > Z zewnatrz deski styropian deski

    No to slabo to widze. Jesli nie pokryjesz calosci tynkiem to znajda
    dziure, pogryza i wejda do srodka.
    Moze jakbys mial wiecej blachy to mozna by sprobowac calosc obic ale
    to dosyc trudne zeby nie zostawic nawet jednej dziurki.

    Pocieszyc moze to ze zrobia sobie gniazdo i przestana. Ale warto juz
    teraz rozlozyc trutke i skombinowac sobie kota.