  • 1. Data: 2009-11-17 23:58:08
    Temat: Szczepionki czy ludobójstwo?
    Od: XL <i...@g...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=zzg98Swjz98
    http://www.youtube.com/watch?v=2VLS8fA_tpk&NR=1
    http://www.youtube.com/watch?v=trfDpcSTIEQ&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=N7Zeru6QAvk&NR=1
    http://www.youtube.com/watch?v=uTQbjdL3Dak&feature=r
    elated
    --

    Ikselka.

  • 2. Data: 2009-11-18 06:21:19
    Temat: Re: Szczepionki czy ludobójstwo?
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Uzytkownik "XL" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci
    news:g5h52991vpkp$.eo9ov44sib2y$.dlg@40tude.net...
    > http://www.youtube.com/watch?v=zzg98Swjz98
    > http://www.youtube.com/watch?v=2VLS8fA_tpk&NR=1
    > http://www.youtube.com/watch?v=trfDpcSTIEQ&feature=r
    elated
    > http://www.youtube.com/watch?v=N7Zeru6QAvk&NR=1
    > http://www.youtube.com/watch?v=uTQbjdL3Dak&feature=r
    elated
    > --

    Zdecydowanie wole szczepionki mikoryzowe choc moje rosliny radza sobie bez
    tego.

    Pozdrawiam zdrowo i roslinnie
    skryba

  • 3. Data: 2009-11-18 11:03:54
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-18 00:58:08 +0100, XL <i...@g...pl> said:

    > http://www.youtube.com/watch?v=zzg98Swjz98
> [...]

    Ludobójstwo... brzydkie słowo. Zwą to regulacją populacji. Co nie udało
    się Hitlerowi i Stalinowi, ma się udać WHO.

    I dobrze, trzeba o tym mówić, by ludzie jak niewinne owieczki nie
    dawały się naciągnąć nowoczesnemu terroryzmowi korporacyjnemu. Wielu
    ślepo wierzy temu co głosi TV czy prasa, i gotowi na jedną komendę z
    teleekranu nawet skoczyć w ogień.

    --
    DJ

  • 4. Data: 2009-11-18 11:36:08
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 12:03:54 +0100, DJ napisał(a):

> [...]
    > dawały się naciągnąć nowoczesnemu terroryzmowi korporacyjnemu. Wielu
    > ślepo wierzy temu co głosi TV czy prasa, i gotowi na jedną komendę z

    A pomyslałeś (pierwszy link) o zamówionej przez firmy ubezpieczeniowe
    propagandzie w celu jak największego wyhamowania ew. szczepień
    (niezależnie, czy sa one skuteczne, czy nie)?
    Ano, bo w przypadku "zejścia" delikwenta, wobec udokumentowanej jego odmowy
    szczepienia lub po prostu niestawienia się na wezwanie, ma się podstawę do
    niewypłacenia rodzinie odszkodowania z polisy na życie np... No i dlaczego
    ta pani nie boi się po prostu, że ją sprzątną?

    Tak czy tak - se myślę... że to jednak nie jest takie proste...
    --

    Ikselka.

  • 5. Data: 2009-11-18 12:16:34
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    XL wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=zzg98Swjz98
> [...]

    Nie gwałć podstawowej zasady tej grupy: w każdym wątku pierwszy post
    powinien być na temat ogrodów (lub co najmniej roślin).

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 6. Data: 2009-11-18 12:17:24
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-18 12:36:08 +0100, XL <i...@g...pl> said:

> [...]
    > szczepienia lub po prostu niestawienia się na wezwanie, ma się podstawę do
    > niewypłacenia rodzinie odszkodowania z polisy na życie np...

    Ubezpieczenia i polisy są pestką względem ideologii NWO. Zresztą
    ubezpieczenia każdego rodzaju są mistyfikacją, w przeciwnym razie nigdy
    nie byłyby dla ubezpieczycieli opłacalne.

    > No i dlaczego
    > ta pani nie boi się po prostu, że ją sprzątną?

    Może się boi. Dla niektórych to nie jest to jednak powód do chowania
    głowy w piasek.

    > Tak czy tak - se myślę... że to jednak nie jest takie proste...

    Nic nie jest proste.

    --
    DJ

  • 7. Data: 2009-11-18 12:19:45
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-11-18 13:16:34 +0100, Michal Misiurewicz <m...@g...com> said:

    elated
    elated

    > Nie gwałć podstawowej zasady tej grupy: w każdym wątku pierwszy post
    > powinien być na temat ogrodów (lub co najmniej roślin).

    Dobrze, niech i tak będzie. Rozważ aspekt skutecznego kompostowania
    części populacji homo sapiens. I już pasuje.

    --
    DJ

  • 8. Data: 2009-11-18 15:50:45
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "XL" <i...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    Nie wiem czy pani Jane Burgermeister nie przydalaby sie rada jakiej
    niedawno udzielil wiceminister zdrowia pod adresem RPO.

    Antoni Broniak

  • 9. Data: 2009-11-18 23:09:12
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Nov 2009 07:21:19 +0100, skryba ogorodowy napisał(a):

> [...]
    elated

    > Zdecydowanie wole szczepionki mikoryzowe choc moje rosliny radza sobie bez

    A moje wyhodowane własnoręcznie iglaki - zdecydowanie z tym :-)

    --

    Ikselka.

  • 10. Data: 2009-11-19 02:23:03
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    DJ wrote:

    > Zresztą
    > ubezpieczenia każdego rodzaju są mistyfikacją, w przeciwnym razie nigdy
    > nie byłyby dla ubezpieczycieli opłacalne.

    Niekoniecznie. Uniwersytet, na którym pracuję, funduje wszystkim
    pracownikom ubezpieczenia zdrowotne. Firmie ubezpieczeniowej się
    to opłaca, bo większość ubezpieczonych mało choruje. A ci, którzy
    chorują dużo, bez ubezpieczenia wydaliby krocie.

    Pozdrowienia,
    Michał