  • 1. Data: 2009-05-25 10:08:59
    Temat: Szlifierka szczotkowa
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Witam !

    Szukam możliwości wypożyczenia na terenie Trójmiasta szlifierki
    szczotkowej - muszę przeszlifować ryflowane deski tarasowe. Kupno Makity
    za 2200PLN dla czterdziestu desek mi się nie opłaca. Orientuje się ktoś
    czy jest gdzieś taka możliwość ?

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 2. Data: 2009-05-25 11:53:14
    Temat: Re: Szlifierka szczotkowa
    Od: "CodeBoy praca" <c...@w...pl>

    Dnia 25-05-2009 o 12:08:59 Sebcio <s...@n...net> napisał(a):

> [...]
    > szczotkowej - muszę przeszlifować ryflowane deski tarasowe. Kupno Makity
    > za 2200PLN dla czterdziestu desek mi się nie opłaca. Orientuje się ktoś

    Agares ?
    http://www.agaresbosch.com.pl/

  • 3. Data: 2009-05-25 12:08:25
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    CodeBoy praca pisze:

    > Agares ?

    Dzwoniłem, szczotkowej nie mają. Dzięki za odzew ! :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 4. Data: 2009-05-25 19:52:03
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    może tutaj,
    http://www.dakar.sklep.pl/index.html
    na stronie nie ma info o takiej szlifierce, ale zawsze lepiej zadzwonić

    pozdr