  • 1. Data: 2010-06-14 23:43:00
    Temat: Szyba do prysznica
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Uszanowanie.

    Ma ktos moze jakies namiary na firme sprzedajaca elementy do montazu szyby,
    drzwi w kabinach prysznicowych? Nie chodzi mi o cala kabine a o zamocowanie
    niestandardowych rozwiazan.

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2010-06-15 04:52:12
    Temat: Re: Szyba do prysznica
    Od: mayky <m...@c...pl>

    W dniu 2010-06-15 01:43, Maniek4 pisze:
> [...]
    > drzwi w kabinach prysznicowych? Nie chodzi mi o cala kabine a o zamocowanie

    Maniek skąd jesteś ????
    Ja akurat nietypowe rzeczy odnośnie szkła
    zamawiam w
    http://www.stan-szklo.pl/index_big.htm

    Mayky

  • 3. Data: 2010-06-15 09:07:27
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "mayky" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Maniek skąd jesteś ????
    > Ja akurat nietypowe rzeczy odnośnie szkła
    > zamawiam w
    > http://www.stan-szklo.pl/index_big.htm

    Dzieki.

    Mieszkam na wschod od Warszawy, ale szukam nie tyle szkla co reszty
    potrzebnej do jego mocowania. Uchwyty do scian, zawiasy i takie tam.

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2010-06-15 14:45:58
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Pozdro.. TK

    swiatszkla.com.pl

    Nie wiem czy maja to czego ty potrzebujesz ale montuja sciany ze szkla
    wiec moze sprzedadza ci elementy do montazu.
    Jesli nie znajdziesz pisz to poszukam czegos jeszcze. Sam mam zamiar
    zamontowac scianke zamiast kabiny i jakies namiary gdzies mialem.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 5. Data: 2010-06-15 15:05:52
    Od: "wolim" <n...@n...pl>

    http://glass24.pl/

    Tu masz sklep internetowy.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2010-06-15 18:00:48
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    > Uszanowanie.

    Panowie, bardzo dziekuje za pomoc, cos z tego napewno wybiore.

    Pozdro.. TK