  • 1. Data: 2010-06-07 10:19:28
    Temat: Szyba na luxfery
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    Witam
    Mam pytanko o porade. W piwnicy mam luxery na zew. ( 2 m na 0,5 m ). Niektore
    luxfery
    popekaly, czesci sie oderwaly. Jak przychodzi porzadna ulewa i zacina to poprzez te
    popekane luxfery cieknie mi woda do piwnicy. Chcialbym od zew. na luxfery dac szybe,
    aby
    zakrywala cala powierzchnie luxfer. Problem mam tylko jak ta szybe zamocowac do
    sciany ?
    Czy spotkaliscie sie z czyms takim, a moze jest jakies inne wyjscie/pomysly ?

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2010-06-07 10:36:09
    Temat: Re: Szyba na luxfery
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom" <t...@i...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > luxfer. Problem mam tylko jak ta szybe zamocowac do sciany ? Czy
    > spotkaliscie sie z czyms takim, a moze jest jakies inne wyjscie/pomysly ?

    Witam,

    Jeżeli to nie musi super wyglądać to ja bym poprostu przykleił szybę do
    luxferów, klejem do szkła lub FIX-all.
    Od biedy można na to wszystko przykleić jakąś listewkę wykańczającą.

    Gejzero.

  • 3. Data: 2010-06-07 11:24:33
    Od: XXX <x...@x...xx>

> [...]
    > luxferów, klejem do szkła lub FIX-all.
    > Od biedy można na to wszystko przykleić jakąś listewkę wykańczającą.

    Ja tak zrobilem. Przykleilem szyby zespolone do luksferow.
    Wyglada naprawde dobrze a przy okazji daje dodatkowa izolacje cieplna.
    Kleilem szyby 1,5x0,8 m oraz 2x0,5 m.
    Do klejenia uzylem sylikonu szklarskiego.
    Polecam to rozwiazanie.
    XXX

  • 4. Data: 2010-06-07 14:34:53
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Tak swoją drogą to ile płaciłeś za m2 szyby?
    THX

    -----

  • 5. Data: 2010-06-08 15:05:54
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

> [...]
    > Kleilem szyby 1,5x0,8 m oraz 2x0,5 m.
    > Do klejenia uzylem sylikonu szklarskiego.

    Dzieki za informacje. A jaka szybe dawaliscie na luxfery ? Czy byla to zwykla
    szyba,
    matowa,czy moze zespolona lub inna ?

    Tomek

  • 6. Data: 2010-06-09 06:30:47
    Od: XXX <x...@x...xx>

    > Dzieki za informacje. A jaka szybe dawaliscie na luxfery ? Czy byla to zwykla
    szyba,
    > matowa,czy moze zespolona lub inna ?
    >
    > Tomek

    Ja dawałem zespoloną ze względu na izolacje cieplną.

    Do pytania wyżej:
    ceny nie pamiętam ale firma szklarska wykonujaca takie szyby liczila cos
    koło 100 PLN za m2.

    XXX