  • 1. Data: 2009-02-04 19:34:47
    Temat: TV+SAT+radio jakie urządzenie
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    Pare postów wcześniej się pytałem o kabel koncentryczny -już go kupiłem :)
    Jednak mam dalsze pytania i proszę o pomoc, gdyż z tego tematu jestem
    zielony.

    Chcę na budynku w 1 miejscu zlokalizowac anteny: radiowa +TV+SAT. Wiem, że
    wszystkie mają się schodzi w 1 urządzeniu z którego do każdego pokoju idzie
    1 kabel i odpowiednie gniazdko znowu roszczepia ten sygnał na radio+TV+SAT.
    Gniazdko wiem jakie kupic, ale prosiłbym powiedzie mi jakie to urządzenia
    zbiera te wszystkie sygnały do kupy? Czy chodzi o coś np. takiego:
    http://www.allegro.pl/item545604677_multiswitch_satm
    atrix_ms_9_12_jakosc.html

    Jeśli chcę odbierac w pokojach TV satelitarną (NIE PŁATNĄ!) to jaki tuner
    polecacie?

    Z góry dziękuję za pomoc! Marcin

  • 2. Data: 2009-02-04 19:42:45
    Temat: Re: TV+SAT+radio jakie urządzenie
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkie mają się schodzi w 1 urządzeniu z którego do każdego pokoju
    > idzie 1 kabel i odpowiednie gniazdko znowu roszczepia ten sygnał na
    Jak planujesz więcej niż 1 telewizor i inne atrakcje,
    to tu jest takie wash'n'go.

    http://www.allegro.pl/item547120680_wzmacniacz_hdtv_
    center_hit.html

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-02-04 19:43:53
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 04-02-2009 o 20:34:47 Marcin <m...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    atrix_ms_9_12_jakosc.html
    > Jeśli chcę odbierac w pokojach TV satelitarną (NIE PŁATNĄ!) to jaki

    tu: http://forum.skysunsat.pl/index.htm odpowiedzą Tobie na wszytskie
    pytania. Zapomniałeś jednak dodać na ilu TV niezależnie chcesz oglądać
    sat. Od tego zależy jaki ma być konmwerter i jaką zwrotnicę zastosować:
    http://sklep.delta.poznan.pl/zwrotnice-tv-sat-(telew
    izja-naziemna-+-satelitarna)_c269_cc0.html

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 4. Data: 2009-02-04 19:48:04
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jeśli chcę odbierac w pokojach TV satelitarną (NIE PŁATNĄ!) to jaki tuner
    > polecacie?

    Poszukaj (innych rzeczy też) tutaj
    http://www.dipol.com.pl/

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-02-04 19:51:24
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

> [...]
    > http://sklep.delta.poznan.pl/zwrotnice-tv-sat-(telew
    izja-naziemna-+-satelitarna)_c269_cc0.html

    Dziękuję za odpowiedzi. Na tą chwilę nie mam jeszcze sprecyzowanych potrzeb,
    ale wydaje mi się, że na 3 (góra 4) TV chciałbym miec możliwośc oglądania
    sat.

    Marcin

  • 6. Data: 2009-02-04 23:57:14
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    atrix_ms_9_12_jakosc.html

    > Jeśli chcę odbierac w pokojach TV satelitarną (NIE PŁATNĄ!) to jaki tuner

    No więc ogólnie dobrze kobinujesz. Potrzebujesz multiswitcha. Do anten
    naziemnych wszystko tak jak normalnie czyli m.in zwrotnica jak kilka anten.
    Co do anteny satelitarnej to potrzebujesz konwerter(y) quatro - tyle z ilu
    satelit chcesz ściągać. Co do multiswitcha to w dobierasz go w zal. od
    ilości wejść i wyjść. Możesz zastosować dwa multiswitche z czego jeden
    przelotowy. Ten do którego podałeś odnośnik jest na 2 satelity (9wejść =
    1ziemia+2*4 satelita), a wyjść ma 12 - dwanaście gniazdek tel. (z każdego
    możesz mieć Radio, TV i satelitę). Co do tunera polecam Fergusona, albo
    zwykły model FTA (bez wejść na kartę) ale lepiej np. Ferguson FK 6900 CR.
    Możesz np. wziąć TV na kartę i masz kilka kanałów za darmo, a poza tym do
    tego urządzonka podłączasz przez USB twardziela bądź pendrive i nagrywasz.
    Polecam stronkę www.dipol.com.pl - tam są schematy i porady a i kupić można.

    Pozdr
    J23

  • 7. Data: 2009-02-05 08:56:54
    Od: "Marcin CAD" <m...@p...fm>

> [...]
    > darmo, a poza tym do tego urządzonka podłączasz przez USB twardziela bądź

    Dziękuję za odpowiedź! Marcin