  • 1. Data: 2011-07-11 13:06:26
    Temat: Taras na przybudówce - jak?
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>

    Witam
    jest sobie ocieplona przybudówka 6x2 m2 pokryta papą. Wymyśliłem sobie, że
    zrobię na niej taras ze schodami zewnętrznymi.
    Mam 3 metrowe deski grubości 2 cm i szerokości 8 cm. Czy mogę na nich ułożyć
    płyty OSB? Czy jednak warto podłożyć jeszcze warstwę papy pod deski? Jerśli
    papa, to czy koniecznie trzeba ją kłasć na goraco? (nie mam dostępu do
    takiego sprzętu) Link do fotek dachu wrzucę jutro

    Z góry dzięki za podpowiedzi.
    Raist

  • 2. Data: 2011-07-11 13:19:48
    Temat: Re: Taras na przybudówce - jak?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Raist" <robike@@poczta.fm> napisał w wiadomości
    > takiego sprzętu) Link do fotek dachu wrzucę jutro

    Sprzęt ten kosztuje kilkadziesiąt zł zaledwie.
    Ale jesli ta papa która masz jest szczelna to nie widze potzreby dawania
    nowej. Połóż tylko legary(za mało szczegółów podałes aby doradzic Tobie jak
    mocować te legary) na to deski lub osb

    Krzysiek