  • 1. Data: 2018-01-27 20:46:37
    Temat: Tuning okien
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem. Może znajdzie się ktoś z pomysłem jak poprawić / stuningować
    stare, 14 czy 15 letnie okna drewniane marki Stolbud Włoszczowa ? Parę
    tygodni temu wymieniłem uszczelki, niby ten sam profil ( SV-12 ), ale w
    sumie jest gorzej jak przed wymianą. Od okien zwyczajnie ciągnie zimno.
    Argon wyleciał ( o ile w ogóle był ) ? Fakt, że okucia Winkhausa już
    nieco zmęczone, choć zwykle dają się jeszcze regulować. Okna z
    pojedynczą uszczelką, pewnie by się dało dołożyć jakąś samoprzylepną
    uszczelkę piankową, ale ta łapie kurz, po sezonie wygląda paskudnie i w
    ogóle rozłazi się od patrzenia na nią :(

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem