  • 1. Data: 2011-02-15 07:19:34
    Temat: Urządzenie do popcornu
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Wiem , można użyć garnka lub patelni, wsypać kukurydzę i zrobić popcorn, ale
    przecież idziemy z postępem i mamy do tego celu urządzenia. Pytanie jak się
    spisują, nie chodzi i mega super dla gastonomii, tylko takie do domu. Na
    allegro jest tego pełno, np. firma Clatronic PM2658, czy Severin PC 3751 czy
    te urządzenia sa co kolwiek warte? Prosiłbym o wypowiedzi osoby, które miały
    styczność z tego typu sprzetem.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-02-15 07:55:33
    Temat: Re: Urządzenie do popcornu
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2011-02-15 08:19, ***Einstein*** pisze:
> [...]
    > te urządzenia sa co kolwiek warte? Prosiłbym o wypowiedzi osoby, które miały

    Ja używam od 10 lat i niestety stara maszynka padła niedawno. Kupiłem
    identyczną ostatnią sztukę w satrunie za 70zł. Niestety juz 1200W a nie
    1600W jak stara. Trochę dłużej robi się popcorn. Polecam jak najwięcej
    watt, minimum to te 1200 bo w tych małych które widziałem to bardzo mało
    popcornu na raz wychodzi. Z mojej wychodzi na raz miska 3L

  • 3. Data: 2011-02-15 07:57:45
    Od: ZS <a...@w...pl>

    a i bardzo ważne jest aby kupić dobry popcorn. Musi być świeży i dlatego
    nie warto kupować na zapas. Można go jeść dużo bo nie jest tłusty. Można
    oczywiście polać masełkiem:) lub na słodko ale to już przepisy
    znajdziesz w necie.

  • 4. Data: 2011-02-15 08:26:23
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Dzięki za info.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-02-15 17:45:23
    Temat: Re: Urz?dzenie do popcornu
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> napisał(a):

> [...]
    >te urządzenia sa co kolwiek warte? Prosiłbym o wypowiedzi osoby, które miały

    Ja nie mialem stycznosci, ale robie zwyczajnie w mikrofali.
    Wychodza niezle, nawet jak sie je porowna do tych z kinoplexow.

  • 6. Data: 2011-02-15 23:30:33
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "***Einstein***" napisał

    > np. firma Clatronic

    firma Clatronic to jest totalny krzak , części zamienne nie istnieją , chyba
    że z kanibalizacji ;)

    pozdrawiam

    dziobak