  • 1. Data: 2021-11-04 11:36:08
    Temat: Uwaga na wadliwą kuchenkę mikrofalową Kitchenware UK
    Od: a a <m...@g...com>

    Kuchenka została wadliwie zaprojektowana
    i czas grzania można ustawiać przez wciskanie gałki, okresy 30 sekundowe
    albo obracając gałką do tyłu
    Ale pierwsza opcja wyświetlana to 95 minut grzania
    a nie minimum
    I gdy osoba starsza lub dziecko, przypadkowo przekręci gałką w tyl i nie skasuje to
    kuchenka zaczyna grzać przez kilkadziesiąt minut i w zależności od wstawionej potrawy
    zapala się lub rozrywa obudowę.

    Ta sama gałka obracana w prawo wyświetla i zmienia opcje menu.

    Za każdym razem trzeba sprawdzać, czy czas ustawiony prawidlwo
    A gdy dziecko szybko coś wstawi do odgrzania i nie popatrzy na czas
    to ryzyko pożaru czy rozerwania obudowy jest duże

  • 2. Data: 2021-11-04 11:44:35
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > albo obracając gałką do tyłu
    > Ale pierwsza opcja wyświetlana to 95 minut grzania

    Podobnie działa stary zelmer i nie widzę w tym nic problematycznego. A
    jak chcesz gotować coś na małej mocy przez godzine to bliżej ci kręcić
    od 90 minut czy od 0?

    Avast.

  • 3. Data: 2021-11-04 12:11:53
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 4 November 2021 at 11:46:02 UTC+1, sirapacz wrote:
    > Podobnie działa stary zelmer i nie widzę w tym nic problematycznego. A
    > jak chcesz gotować coś na małej mocy przez godzine to bliżej ci kręcić
> [...]
    Kuchenka mikrofalowa nie ma regulacji mocy przy obsłudze galką
    Opcje mocy ustawia się dodatkowymi przyciskami albo z menu
    Grzeje pelną mocą 95 minut
    co powoduje pożar albo rozerwanie obudowy

    Gdy osoba ma wilgotną rękę albo zatłuszczoną
    i palec się zsunie ze środka galki = przycisk pelna moc: 30 sekund
    na obrót galki wtecz to wlaczy się timer na 95 minut z pełną mocą

  • 4. Data: 2021-11-04 12:18:47
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Kuchenka mikrofalowa nie ma regulacji mocy przy obsłudze galką

    najpierw nastawiasz moc a potem kręcisz gałką od czasu pracy
    Tak jest u mnie przynajmniej

    Avast.

  • 5. Data: 2021-11-04 12:34:51
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 4 November 2021 at 12:20:14 UTC+1, sirapacz wrote:
    > najpierw nastawiasz moc a potem kręcisz gałką od czasu pracy
    > Tak jest u mnie przynajmniej
    > --
    antywirusowe Avast.
    Dlatego piszę co jest wadliwe
    Zawsze używam pelnej mocy i każdy wciśnięcie galki to 30 sekund
    3 x 30 s = 90 s

    ale jak przy wciskaniu, przed wciśnięciem palec sie zsunie i obróci galka wtecz to
    ustawi sie timer na 95 minut lub mniej i po wciśnięciu
    pelna moc będzie emitowana przez 95 minut
    i o tym piszę, bo raz na 100 razy obslugi, gałka się przekręca w tył podczas
    wciskania na środkowy przełącznik

    A jak kto nie patrzy na timer
    to liczy że jeden wcisk to tylko 30 sekund a nie 95 minut
    i gdy odejdzie, zapomni, ktoś zadzwoni z telefonu czy do drzwi
    to kuchenka się zapali albo ja rozerwie./

    Czyli jest wadliwie zaprojektowana przez Zenka z UK, a wyprodukowana , jak wszystko,
    zgodnie z projektem w China

  • 6. Data: 2021-11-04 13:06:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 listopada 2021 o 11:36:10 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    > A gdy dziecko szybko coś wstawi do odgrzania i nie popatrzy na czas
    > to ryzyko pożaru czy rozerwania obudowy jest duże
    Jak kuchenka o której napisałeś jest źle zaprojektowanej to co można powiedzieć o
    twoich rodzicach. Może to kuchenka dla tych co mają trzy cyfrowy współczynnik
    inteligencji a nie dla pizdziaka o dwucyfrowym. I to bliższym numerowi buta niż
    liczbie oktanowej benzyny.

  • 7. Data: 2021-11-04 14:09:05
    Temat: Re: kuchenka dla zenka
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2021-11-04 o 13:06, PSI BĘKART* Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    inteligencji a nie dla pizdziaka o dwucyfrowym. I to bliższym numerowi buta niż

    W O N K A N A L I O !

    --
    Runt

    * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 8. Data: 2021-11-04 15:56:03
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 4 listopada 2021 o 14:09:06 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
    >

    > --
    > Runt
    >
    > * - "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"
    Jak to było pizdziak że stołem i nożycami?

  • 9. Data: 2021-11-04 21:15:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-11-04 o 11:36, a a pisze:
> [...]
    > A gdy dziecko szybko coś wstawi do odgrzania i nie popatrzy na czas
    > to ryzyko pożaru czy rozerwania obudowy jest duże

    Spoko, dzięki za info.

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2021-11-05 07:27:15
    Od: Runt <r...@e...prv>

> [...]
    liczbie oktanowej benzyny.

    > Jak to było pizdziak że stołem i nożycami?

    PATRZ STOPKA KANALIO!