  • 1. Data: 2013-12-10 17:35:58
    Temat: WLZ
    Od: "Tomek-N" <n...@i...pl>

    Cześć,

    potrzebuje pomocy, sprawa wygląda tak: jest sobie pozwolenie na budowę z
    wrysowaną wewnętrzną linią zasilającą (od licznika do budynku). Linia była
    wrysowana na podstawie warunków technicznych wydanych przez ZE przez
    architekta adaptującego na podstawie domysłów jak takie przyłącze ma
    wyglądać i taki przebieg uzgodniony w ZUDP. Aktualnie wykonawca sieci z
    ramienia ZE przesuwa skrzynkę z licznikiem w inny kąt działki, zatem zmienia
    się przebieg WLZ. Co teraz powinienem zrobić, uzgodnić nowy przebieg
    (wystarczy samemu narysować przebieg na planie zagospodarowania terenu?),
    zostawić tak jak jest, starać się o projekt?

    Dzięki za porady
    Tomek-N

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2013-12-10 20:22:12
    Temat: Re: WLZ
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >Co teraz powinienem zrobić, uzgodnić nowy przebieg
    >(wystarczy samemu narysować przebieg na planie zagospodarowania terenu?),
    >zostawić tak jak jest, starać się o projekt?

    Moim zdaniem powinno być nowe uzgodnienie ZUDP.
    Jeżeli nie będzie, to geodeta na powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej
    napisze,
    że jest nie zgodne z ZUDP. Ale.............

  • 3. Data: 2013-12-10 21:01:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 10 grudnia 2013 20:22:12 UTC+1 użytkownik gzk napisał:

    > Je�eli nie b�dzie, to geodeta na powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej
    > napisze, �e jest nie zgodne z ZUDP. Ale.............

    A geodete interesuje ZUDP?
    U mnie jak geodeta do odbioru mapki przygotowywał to pokazałem mu gdzie idzie prąd,
    woda i kanaliza i naniósł kreski na mapy i tyle.
    Żadnych ZUDP nie ogladał

  • 4. Data: 2013-12-10 21:29:13
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    >A geodete interesuje ZUDP?
    >U mnie jak geodeta do odbioru mapki przygotowywał to pokazałem mu gdzie
    >idzie prąd, woda i kanaliza i naniósł kreski >na mapy i tyle.
    >Żadnych ZUDP nie ogladał

    "Dokumentacja inwentaryzacyjna zawiera pomiary z każdego rodzaju
    zakończonych prac, natomiast jej elementem wynikowym jest mapa
    przedstawiająca pełny obraz wykonanej inwestycji. Na mapie tej geodeta jest
    również obowiązany odnieść się do zgodności wykonanych elementów podziemnego
    uzbrojenia terenu z projektem uzgodnionym przez starostę. Zgodność z
    projektem stwierdzana jest wówczas, kiedy wykonanie elementów uzbrojenia
    terenu nie odbiega od projektu 30 cm dla gruntów zabudowanych oraz 50 cm dla
    gruntów rolnych i leśnych. W razie niezgodności zrealizowanej sieci
    uzbrojenia terenu z uzgodnionym projektem mapę z wynikami inwentaryzacji
    inwestor przedkłada niezwłocznie właściwemu organowi administracji
    architektoniczno-budowlanej. Dlatego trzeba zaznaczyć, jak ważne jest
    dopełnienie przez inwestora obowiązku ówczesnego zapewnienia geodezyjnego
    wytyczenia projektu w terenie, żeby uniknąć wykonania niezgodnego z
    projektem. "

  • 5. Data: 2013-12-11 11:21:50
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "gzk" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zakończonych prac, natomiast jej elementem wynikowym jest mapa
    > przedstawiająca pełny obraz wykonanej inwestycji. Na mapie tej geodeta

    u nas z 10-15 lat emu geodeci przestali przybijac pieczątki ze "jest
    wykonane zgodnie z projektem". Geodeta ma wrysowac gdzie rura/kabel jest, a
    czy to jest zgodne ma ocenic kierbud.

    b.