  • 1. Data: 2013-07-21 20:11:15
    Temat: Warzywa do wysiania o tej porze roku?
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    Czy znacie może jakąś odmianę fasoli (na suche ziarno), która miałaby
    szansę jeszcze dojrzeć do zbioru wysiana powiedzmy w najbliższych
    dniach?
    Znalazłem różne odmiany szparagowej, ale nie mam przekonania
    do gotowania jej w słoiki i wolałbym taką na ziarno po prostu ususzyć.

    A groszek zielony? Zdąży jakiś?

    Zwolniło mi sie dość dużo miejsca w ogródku po zlikwidowanych
    grządkach z tulipanami i narcyzami (było tego dużo) i chciałbym
    zagospodarować je a nigdy jeszcze o tej porze nic nie siałem :)

    Wiem, że zdążę jeszcze z rzodkiewką, kapustnymi (ale te mnie nie
    interesują) gdybym gdzieś kupił sadzonki, jarmużem, szpinakiem
    (szpinak ostatnio marnie mi przezimował).

    Inne pomysły na zbiór przed zimą przy zasiewie w końcu lipca?

  • 2. Data: 2013-07-21 22:56:24
    Temat: Re: Warzywa do wysiania o tej porze roku?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Jul 2013 20:11:15 +0200, michalek napisał(a):

> [...]
    > grządkach z tulipanami i narcyzami (było tego dużo) i chciałbym
    > zagospodarować je a nigdy jeszcze o tej porze nic nie siałem :)

    Groszek wymaga chłodnego i krótkiego dnia.
    Szpinka posiej. I jarmuż.
    --
    XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
    Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

  • 3. Data: 2013-07-22 10:07:30
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Jul 2013 20:11:15 +0200, michalek napisał(a):

    > Inne pomysły na zbiór przed zimą przy zasiewie w końcu lipca?

    http://forumogrodnicze.info/viewtopic.php?f=42&t=365
    27