eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanie › Węgiel tona 3000 zł Sprzedaż węgla przez internet pełna patologii. Onet dotarł do pośrednika. "Mam bota, który kupi wszystko w sklepie PGG"

  • 1. Data: 2022-06-07 20:03:01
    Temat: Węgiel tona 3000 zł Sprzedaż węgla przez internet pełna patologii. Onet dotarł do pośrednika. "Mam bota, który kupi wszystko w sklepie PGG"
    Od: a a <m...@g...com>

    Sytuacja na rynku węgla w całej Polsce robi się coraz gorsza. Za tonę opału na
    składach trzeba zapłacić już nawet ponad 3 tys. zł.

    600 zł -- tyle za pomoc w zakupie tony węgla na stronie Polskiej Grupy Górniczej
    żądają działający w całej Polsce "pośrednicy". Ci zapewniają, że po otrzymaniu takiej
    kwoty, od ręki kupią opał, na który zwykli Kowalscy bezskutecznie polują czasem przez
    wiele tygodni. Pokazujemy kulisy działalności takich osób. Sytuacja na rynku węgla w
    całej Polsce robi się coraz gorsza. Za tonę opału na składach trzeba zapłacić już
    nawet ponad 3 tys. zł. Polska Grupa Górnicza problemem nieuczciwych pośredników nie
    zamierza się jednak zajmować.

    https://www.onet.pl/informacje/onetkrakow/tani-wegie
    l-w-internecie-sprzedaje-sie-w-10-sekund-skupuja-go-
    posrednicy/vbm9lmx,79cfc278