  • 1. Data: 2009-09-28 10:34:20
    Temat: Wkretarka - padly akumulatorki - czy warto?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Padły mi akumulatorki we wkrętarce Einhell 19V.
    Notabene - wkrętarka za 50zł zbudowała dom :-)) więc się wysłużyła.

    Pytanie: czy warto wymienić wkąłdy akumulatorowe (ogniwa),
    czy lepiej (przy tej cenie) zainwestować w nową
    (bo np. za pół roku padnie mi sprzęgiełko)?

    ThinA

  • 2. Data: 2009-09-28 10:59:47
    Temat: Re: Wkretarka - padly akumulatorki - czy warto?
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy lepiej (przy tej cenie) zainwestować w nową
    > (bo np. za pół roku padnie mi sprzęgiełko)?

    Kup kolejna wkrętarke i nie baw sie w wymianae ogniw
    Kup taką samą to będziesz miał dwie na zmiane.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-09-28 11:13:27
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Popieram.
    Jedno ogniwo to najmniej 12 zł, a więc zabawa nieopłacalna
    Jacek

  • 4. Data: 2009-09-28 12:11:12
    Od: Rafal <r...@o...pl>

    Rom pisze:
> [...]
    > czy lepiej (przy tej cenie) zainwestować w nową
    > (bo np. za pół roku padnie mi sprzęgiełko)?

    Zależy w jakim stanie jest wkrętarka,
    Może się okazać że kolejna z tych za 50zł padnie po krótkim czasie(tak
    wiem że jest gwarancja)
    Ta którą masz jest sprawdzona i się trzyma kupy(albo i nie)
    Biorąc pod uwagę powyższe dane kupiłbym taką samą co by móc z dwóch
    jedną zrobić w przyszłości, ewentualnie żeby miała przynajmniej takie
    samo napięcie co by ogniwa przeszczepić.
    Pozdrawiam
    Rafał

  • 5. Data: 2009-09-28 12:40:39
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Rom <o...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > czy lepiej (przy tej cenie) zainwestować w nową
    > (bo np. za pół roku padnie mi sprzęgiełko)?

    Z chęcią kupię np. od Ciebie taką wkrętarkę, która tyle wytrzyma (=zbuduje
    dom). Może być nawet za 100 zł.
    pzdr., PB

  • 6. Data: 2009-09-28 12:56:45
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h9qas7$eu3$1@inews.gazeta.pl...

    > Z chęcią kupię np. od Ciebie taką wkrętarkę, która tyle wytrzyma (=zbuduje
    > dom). Może być nawet za 100 zł.

    Ja dam 150zł jak mi kostkę położy. ;-)

  • 7. Data: 2009-09-28 17:01:47
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Padły mi akumulatorki we wkrętarce Einhell 19V.

    18V

    > czy lepiej (przy tej cenie) zainwestować w nową

    Jak znajdziesz dokładnie taką samą faktycznie za 50 PLN
    (wątpię) to kup.
    A jak nie, to taką samą lub Pro Work (też Einhell)
    z takimi samymi obudowami akumulatorków za ~70 PLN.
    Tez się opłaca, bo sam akumulatorek (zestaw) to >= ~35 PLN.

    Pzdr

    JKK

  • 8. Data: 2009-09-29 05:35:02
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

> [...]
    wiadomości news:h9qas7$eu3$1@inews.gazeta.pl...
    > Z chęcią kupię np. od Ciebie taką wkrętarkę, która tyle wytrzyma (=zbuduje

    A co Wy tacy zdziwieni? Widzę, że sami maniacy boszów i innych makit. Kolega
    to chociaż jakiegoś Einhella ma. Ja co prawda nie budowałem a tylko
    remontowałem starą chałupę i udało mi się to zrobić wkrętarką z Biedronki za
    65 pln. Do tego sprzętem do cięższych zadań była wiertarka Pegasus z Tesco
    za 29 pln w promocji. Zakres prac dość szeroki. Wiertarka poległa. Zabiłem
    ją mieszając wszelki kity i mazidła. W sumie to silnik pracuje do dzisiaj i
    do dzisiaj miesza co się da. Niestety zrobiła się mało precyzyjna od
    wszelkich luzów i ciężko nią trafić w punkt. Wkrętarka działa do dziś. Aku
    troche słabe ale mebel można jeszcze skręcić. Nie dajcie się zwariować i
    wkręcać w zakup markowych towarów za grubą kasę.

    Tomasz

  • 9. Data: 2009-09-29 07:17:54
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    Tomasz O. <t...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > troche słabe ale mebel można jeszcze skręcić. Nie dajcie się zwariować i
    > wkręcać w zakup markowych towarów za grubą kasę.

    Wiesz, gdybym jakiś czas temu nie sprzedał malucha (jeżdżącego, za 200 zł) to
    też bym działał nim do tej pory. Ale niestety dałem się wkręcić w bardziej
    markowy towar.
    pzdr., PB

  • 10. Data: 2009-09-29 07:26:26
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@g...pl>

    J_K_K <J...@i...fm> napisał(a):

> [...]
    > z takimi samymi obudowami akumulatorków za ~70 PLN.
    > Tez się opłaca, bo sam akumulatorek (zestaw) to >= ~35 PLN.

    Ja dałem akumulatory do wymiany ogniw.
    Padły po kilku ładowaniach.
    Okazało się, że przypłyneła do europy partia wadliwych ogniw.
    Nie ma reguły, tani produkt nie trzyma standardów lub ich w ogóle nie ma.
    A właśnie kupiłem w ciastoramie wkrętarkę Metabo 14,4V, 2Ah, 55Nm, futro
    metalowe 1,5-13mm, hamulec elektromagnetyczny, ładowarka "półgodzinna", za ok.
    480 zł netto. Jest zaje.ista, zresztą chyba moja piąta z kolei wkrętarka
    metabo. Mógłbym za to kupić wprawdzie powiedzmy 5 takich supertanich, ale nie
    mam w aucie miejsca do wożenia pięciu niesprawnych wkrętarek.
    pzdr., PB