  • 1. Data: 2009-05-27 09:57:50
    Temat: Wojsławice
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    Jeśli ktoś chce zobaczyć tegoroczne rododendrony, to zapraszam na stronę:

    http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/Wojslawice09/

    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-05-27 12:31:15
    Temat: Re: Wojsławice
    Od: "Dziadek" <v...@l...pl>

    Krzysztof Wilk wrote:
    > Jeśli ktoś chce zobaczyć tegoroczne rododendrony, to zapraszam na
    > stronę:
    > http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/Wojslawice09/
    >
    > Krzysztof

    Piękna sprawa, szkoda że każde zdjęcie trzeba otwierać osobno a nie np jako
    pokaz slajdów czy poprzez jakąś strzałkę "następne". A może po prostu ja nie
    umiem :-D

    --
    Pozdrawiam ciepło, Dziadek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4106
    (20090526) __________

  • 3. Data: 2009-05-27 12:35:38
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    Dziadek pisze:

    > Piękna sprawa, szkoda że każde zdjęcie trzeba otwierać osobno a nie np jako
    > pokaz slajdów czy poprzez jakąś strzałkę "następne". A może po prostu ja nie
    > umiem :-D

    Jakoś nie mam zaufania do tych nowych galerii, ale pewnie trzeba się
    będzie nauczyć.
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-05-27 12:53:56
    Od: d...@d...abc.com.pl

    On Wed, 27 May 2009, Dziadek wrote:

> [...]
    > pokaz slajdów czy poprzez jakąś strzałkę "następne". A może po prostu ja nie

    Cieszcie się Dziadku, że każde zdjęcie nie otwiera się w nowym oknie. Było
    to trendy kilka lat temu.

    Pozdr.

    D.P.

  • 5. Data: 2009-05-27 20:49:22
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Piękne. Świetnie, że byliście i chciało Ci się pokazać to innym.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 6. Data: 2009-05-28 07:26:26
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    Krycha pisze:
    > Piękne. Świetnie, że byliście i chciało Ci się pokazać to innym.

    Dzięki za miłe słowa!

    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-05-28 07:59:17
    Od: "Jagoda" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli ktoś chce zobaczyć tegoroczne rododendrony, to zapraszam na stronę:
    >
    > http://www.metal.agh.edu.pl/~wilk/Wojslawice09/
    >
    > Krzysztof

    Cudności :-) !
    Trochę daleko ale od dawna planuję tam wyskoczyć.
    Dziękuję za fotograficzną dokumentację z Waszej wycieczki.
    Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

  • 8. Data: 2009-05-28 08:08:42
    Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl>

    Jagoda pisze:

    > Trochę daleko ale od dawna planuję tam wyskoczyć.
    > Dziękuję za fotograficzną dokumentację z Waszej wycieczki.
    > Pozdrawiam serdecznie - Jagoda

    Pamiętaj, że do nas też macie z Sylwkiem bezterminowe zaproszenie!
    Zocha niedawno Cię wspominała przy okazji robienia żurku ;-)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2009-05-29 10:33:22
    Od: "Jagoda" <b...@g...pl>

    > Pamiętaj, że do nas też macie z Sylwkiem bezterminowe zaproszenie!
    > Zocha niedawno Cię wspominała przy okazji robienia żurku ;-)
    >
    > Pozdrawiam serdecznie,
    > Krzysztof

    Dzięki:-). To miłe :-))
    Pozdrawiam Was serdecznie - Jagoda

  • 10. Data: 2009-05-30 15:38:39
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:gvj26k$ofq$1@srv.cyf-kr.edu.pl Krzysztof Wilk
    <w...@m...agh.edu.pl> napisał(a):

    > Jeśli ktoś chce zobaczyć tegoroczne rododendrony, to zapraszam...

    Hejka. No, to teraz czekam na zdjęcia kwitnących wojsławickich
    liliowców. :-)
    Pozdrawiam podniemczańsko Ja...cki