  • 1. Data: 2022-02-07 14:48:24
    Temat: Wygraj dom, mieszkanie w loterii Biedrony
    Od: a a <m...@g...com>

    Ci, którzy zrobią zakupy z kartą Moja Biedronka za co najmniej 99 zł w dniach od 7
    lutego do 16 kwietnia br.

    Zgodnie z regulaminem loterii Biedronki za każde wydane 99 zł w sklepie sieci można
    otrzymać jeden los, przy czym łączna liczba losów w ramach zakupów (na jedną kartę
    Moja Biedronka) wynosi maksymalnie 10 losów dziennie.

    Czyli możesz kupić 67 dni x 10 losów = 670 losów, wydając
    67,000zł na żarcie w niecale 3 miesiące
    i mieszkanie, dom twój

    https://businessinsider.com.pl/biznes/rusza-wielka-l
    oteria-biedronki-50-mieszkan-do-wygrania/ncb0sl5

  • 2. Data: 2022-02-09 22:10:54
    Temat: Re: Wygraj dom, mieszkanie w loterii Biedrony
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 07.02.2022 o 14:48, a a pisze:
> [...]
    > i mieszkanie, dom twój
    >
    > https://businessinsider.com.pl/biznes/rusza-wielka-l
    oteria-biedronki-50-mieszkan-do-wygrania/ncb0sl5

    Właśnie wygrałem.