  • 1. Data: 2010-10-06 11:22:28
    Temat: Wzmacniacz GSM w domu
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    Szukałem na google, ale nic ciekawego nie znalazłem. Może ktoś korzysta w
    domu z grupowiczów z wzmacniacza GSM?
    Interesuje mniej więcej takie urządzeni = mniej więcej taka cena:
    http://allegro.pl/najsilniejszy-wzmacniacz-sygnalu-g
    sm-2x-antena-i1244747125.html

    Będę wdzięczny za uwagi i czy wogóle pomaga? U mnie zasięg w domu jest
    bardzo kiepski.

    Pozdrawiam! Marcin

    5508 (20101006) __________

  • 2. Data: 2010-10-06 11:35:13
    Temat: Re: Wzmacniacz GSM w domu
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > domu z grupowiczów z wzmacniacza GSM?
    > Interesuje mniej więcej takie urządzeni = mniej więcej taka cena:

    Nie wiem czy to urzadzenie pomaga czy nie ale jak widzę w opisie "Wzmacniacz
    (Booster Repeater) sygnału GSM900 o mocy 60dB" to nie wiem czy rżeć, ryczeć
    czy kłaść się już na podłogę i walić rękami i nogami.

    Cytuję "
    Uzyskać Down-link: 60 dB
    Emisji na pasma fałszywe: <-40dBm"

    Tu sprzedający nie potrafił nawet porządnie przygotować opisu i użył
    tłumacza online w internecie przez co wyszło "uzyskać" oraz "fałszywe"
    Możliwe że takie tłumaczenie mu dał na ulotce Chinczyk.

    Marek

  • 3. Data: 2010-10-06 12:34:55
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

> [...]
    > tłumacza online w internecie przez co wyszło "uzyskać" oraz "fałszywe"
    > Możliwe że takie tłumaczenie mu dał na ulotce Chinczyk.

    Opisu tech. nie czytałem dokładnie, bo za wiele mi laikowi nie mówi, poza
    zasięgiem wew. budynku :) Sam link do danej aukcji jest przykładowy, bo tego
    typu, a nawet ten sam model sprzedaje wiele allegrowiczów.

    Pozdrawiam! Marcin

    5508 (20101006) __________

  • 4. Data: 2010-10-06 17:03:09
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > domu z grupowiczów z wzmacniacza GSM?
    > Interesuje mniej więcej takie urządzeni = mniej więcej taka cena:

    uzywam i dziala

    musisz jednak posiadać antenę kierunkową na dachu, sygnal jak masz np jedną
    kreskę
    wzrośnie ci na max-a

    niestety to jeszcze nie oznacza, że swobodnie będziesz mogł rozmawiać

  • 5. Data: 2010-10-06 17:45:40
    Od: a...@p...pl

    a co chcesz osiagnac? Bo moze nie potrzebny jest ci taki booster?

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2010-10-06 17:57:18
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 6 Paź, 13:22, "Marcin" <m...@p...fm> wrote:
> [...]
    alu-gsm-2x-antena-i124...

    > Będę wdzięczny za uwagi i czy wogóle pomaga? U mnie zasięg w domu jest

    Ni i masz problem. wzmacniacz GSm to koszt kPLN. lepiej zrezygnuj z
    telefonu komorkowego i wejdz w temat VOIP. Bo net i tak musisz miec.

  • 7. Data: 2010-10-06 19:11:26
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 06-10-2010 o 13:22:28 Marcin <m...@p...fm> napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Szuka?em na google, ale nic ciekawego nie znalaz?em. Mo?e kto? korzysta w
    > domu z grupowiczów z wzmacniacza GSM?
    Też miałem słaby sygnał, zmieniłem sieć i mam mocniejszy :)

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 8. Data: 2010-10-06 19:36:04
    Od: "PapoSmurf" <l...@c...w.tej.budzie>

    Órzytkownik "marko1a" napisał:
> [...]
    > tłumacza online w internecie przez co wyszło "uzyskać" oraz "fałszywe"
    > Możliwe że takie tłumaczenie mu dał na ulotce Chinczyk.

    to normalka jak chińczyk tłumaczy z japońskiego na angielski, a potem to
    jeszcze pan juzio musi na polski pszełożyć:O)

  • 9. Data: 2010-10-06 19:38:11
    Od: "tarnus" <t...@p...onet.pl>

> [...]

    > domu z grupowiczów z wzmacniacza GSM?
    Też miałem słaby sygnał, zmieniłem sieć i mam mocniejszy :)

    Szczytem bezczelności wykazał się pracownik ERY który na moją rezygnację z
    dalszej umowy (na czas już nieoznaczony) zaproponował mi zakup zestawu
    anteny zewnętrznej. A rozwiązałem umowę gdyż pobliskiego BTSa zlikwidowali i
    niemal zupełnie nie miałem zasięgu a mnie powiedzieli że problem zlikwiduję
    podłączaną anteną parapetową do telefonu. Krótko odpowiedziałem że jak będę
    chciał telefon na jakimś przewodzie to sobie do tepsy pójdę.

    Marek

  • 10. Data: 2010-10-06 22:00:39
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 6 Oct 2010 10:57:18 -0700 (PDT), Kudlaty

    >Ni i masz problem. wzmacniacz GSm to koszt kPLN. lepiej zrezygnuj z
    >telefonu komorkowego i wejdz w temat VOIP. Bo net i tak musisz miec.

    niekoniecznie musi miec siec. Ludzie buduja domy w roznych miejscach,
    gdzie najczesciej infrastruktury kablowej nie ma i takie np. neostrady
    z TP nigdy moze nie byc. Internet mobilny (od komorkowych operatorow)
    nie jest pewny i z duza doza prawdopodobnienstwa nie nadaje sie pod
    VoIP'a. W duzych miastach moze tak (tam, gdzie jest 3G), ale na wsiach
    (gdzie ludzie buduja chalupy) tego 3G moze nie byc.

    Przypadek:

    1. aby dzialaly nasze komorki, ktore uzywamy i nosimy przy sobie i jak
    wrocimy do domu, to tez chcemy aby dzialaly.

    to taki booster (wzmacniacz) jest rozwiazaniem. Najlepiej zrzucic sie
    z sasiadami na spolke, bo to nie bedzie dzialac tylko dla nas, ale
    takze wokolo (czyli dla najblizszych sasiadow tez).

    2. chcemy miec komorke jako telefon domowy (zamiast telefony na
    kablu).

    to sprawa sie upraszcza, bo wystarczy kupic sobie bramke GSM, wlozyc
    SIM, bramke zamontowac w miejscu, gdzie jest sygnal lub podlaczyc
    zewn. antene. Do takiej bramki mozemy podlaczyc zwykly telefon na
    kablu lub telefon bezprzewodowy. W tym przypadku telefon bezprzewodowy
    udostepnie "linie komorkowy" w promieniu do 300m na otwartej
    przestrzeni lub mniej (jak w domu).

    Bramke GSM mozna kupic za 300+ zl (lub wyzej - zalezy od modelu)

    Sa tez oczywiscie telefony gsm do zastosowan domowych (np do Ery
    stacjonarnej, Play domowy itp), ale sa to sluchawki GSM z ladowarka. A
    my przeciez mamy slaby sygnal, wiec potrzebujemy zewnetrznej anteny!
    Wiec pomysl z bramka GSM i zew. antena jest najbardziej sprawny. I nie
    kosztuje tyle, co booster GSM.

    --
    ThinkXtra