  • 1. Data: 2015-02-07 09:27:41
    Temat: Z czego scianka?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Muszę przedzielić pomieszczenie.
    Zastanawiam się czy murować, czy płyty gipsowe.
    Dlatego pytanie do Was. Z czego to postawić?
    Priorytetem jest dla mnie wygłuszenie,
    ścianka na gotowo ma mieć 19cm.

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2015-02-07 09:41:51
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jeśli wygłuszenie to wilka

  • 3. Data: 2015-02-07 09:43:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jeśli wygłuszenie to wilka

  • 4. Data: 2015-02-07 09:44:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    Pierdzielony korektor. Silka miało być nie wilka.

  • 5. Data: 2015-02-07 09:45:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jeśli wygłuszenie to silka.

  • 6. Data: 2015-02-07 09:46:24
    Temat: Re: Z czego scianka?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-02-07 o 09:43, Kris pisze:
    > Jeśli wygłuszenie to wilka

    wilkami nie ma na razie problemu ;)
    Myślałem, żeby dać płytę gipsową i dużo wełny,
    ale rozumiem, że murowana ścianka będzie lepsza.

  • 7. Data: 2015-02-07 13:03:16
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-02-07 o 09:27, Baczek pisze:
> [...]
    >
    > Muszę przedzielić pomieszczenie.
    > Zastanawiam się czy murować, czy płyty gipsowe.
    > Dlatego pytanie do Was. Z czego to postawić?

    Zasadnicze pytanie jest takie: na czym chcesz stawiać tę ściankę.
    Bo jak na posadzce, to żadna ciężka zabudowa nie wchodzi w grę. Zapomnij
    więc o ścianie 19cm z silikatów, jak radził kolega.

    Murowana ściana 19cm musi mieć solidne podparcie.

    Tylko lekka zabudowa. Czyli karton-gips.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 8. Data: 2015-02-07 20:02:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 07 Feb 2015 13:03:16 +0100, wolim napisał(a):

    > Tylko lekka zabudowa. Czyli karton-gips.

    Ale podwojnej scianki na 19 cm nie zmiesci, a pojedyncza guzik daje, nie
    wygluszenie.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2015-02-07 20:24:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    Jaki nacisk na cm2 posadzki powoduje np Twoja teściowa jak wpadnie w gości? I
    zakładami że szpilek(1cm2 na obcas nie nosi)

  • 10. Data: 2015-02-07 20:39:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 7 lutego 2015 20:24:29 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Jaki nacisk na cm2 posadzki powoduje np Twoja teściowa jak wpadnie w gości? I
    zakładami że szpilek(1cm2 na obcas nie nosi)

    Bylbym ostrozny. 1m2 scianki z silki 18cm wazy ok 250kg, scianka dluga
    na 6m i wysoka na 2,7m bedzie wazyc 4t. Kto wie co sie stanie ze
    styropianem - pewnie sie mocniej w tym miejscu ugnie - moze sie okazac, ze
    nagle mu sie zacznie zupa wylewac z talerza na wczesniej wypoziomowanym
    stole :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.