  • 1. Data: 2010-11-17 09:51:07
    Temat: ZEPTER - odpowiedź w sprawie wadliwego czajnika - WARTO PRZECZYTAĆ hehehe
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Dostałem w promocji (jako nagrodę) czajnik bezprzewodowy Zelmera. Po
    zagotowaniu wody odczuwalny jest posmak plastiku, jakby rozpuszczonego. Nie
    ma mowy o wypiciu z niego herbaty czy też kawy. Przez pomyłkę napisałem o
    tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a
    wręcz niesamowita i niewiarygodna była odpowiedż Głównego Specjalisty z
    firmy ZEPTER (nazwałbym to samoistny strzał w kolano). O to odpowiedź:

    Szanowny Panie,
    Dziękujemy za przesłaną korespondencję.
    Uprzejmie informujemy, że wyczuwanie plastiku po zagotowaniu wody w czajniku
    Zepter jest zjawiskiem naturalnym, nie wpływającym na wadliwość produktu.
    Jednocześnie informujemy, że zgłoszenie reklamacji produktu w ramach
    gwarancji jest możliwe tylko i wyłącznie po przedłożeniu dowodu zakupu oraz
    Karty Gwarancyjnej wyrobu.
    Z poważaniem
    ...........(imię i nazwisko)............
    Główny Specjalista ds. Obsługi Klienta

    ZEPTER INTERNATIONAL POLAND Sp. z.o.o
    ul. Domaniewska 37
    02-672 Warszawa
    Phone +48 22 565 80 00
    Fax +48 22 565 81 00
    z...@z...com.pl
    www.zepter.pl

  • 2. Data: 2010-11-17 10:29:38
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    On 17 Lis, 10:51, "gucio" <d...@o...pl> wrote:

    > tym zamiast do Zalmera to do Zeptera. I w tym wszystkim najśmieszniejsza a
    > wręcz niesamowita i niewiarygodna była odpowiedż Głównego Specjalisty z
    > firmy ZEPTER (nazwałbym to samoistny strzał w kolano). O to odpowiedź:

    Oj po prostru dostałeś SOSa, czyli Standardową Odpowiedź Spławiającą,
    on aby miała dokładnie taki sam sens, a i formę pewnie zbliżoną u
    dowolnego dystrybutora czajników, jeśli nawet złożysz reklamację u
    Zelmera, nie spodziewaj się innej.

    J.

  • 3. Data: 2010-11-17 10:47:32
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "gucio" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dostałem w promocji (jako nagrodę) czajnik bezprzewodowy Zelmera. Po
    > zagotowaniu wody odczuwalny jest posmak plastiku, jakby rozpuszczonego.
    > Nie ma mowy o wypiciu z niego herbaty czy też kawy.

    To normalne w obecnie produkowanych czajnikach z ChRL. ale w każdej
    przyzwoitej instrukcji jest opisane jak przygotować czajnik do użyku i
    zakładam że to zrobiłeś:

    zagotować wodę i wylać
    zagotować wodę z łyżeczką sody oczyszczonej i wylać
    zagotować wodę z octem i wylać
    Dwukrotnie zagotować wodę i wylać

    Te operacje mają na celu eliminację plastikowych zapachów. Po nich zapach
    jest znaaaacznie słabszy i po kilku kolejnych gotowaniach ustępuje
    całkowicie. Jeżeli nie, można oczywiście operacje z sodą i octem powtórzyć -
    to działa.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2010-11-17 11:06:54
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...

[...]

    nie nie. Zelmer odpowiedział profesjonalnie:

    Dzień dobry

    Jeżeli jest to jeden z czajników: 17 Z 010, 17 Z 011, 17 Z 012, 17 Z 018 lub
    17 Z 024 - czajnik przysłać do nas z listem wyjaśniającym reklamację,
    adresem, numerem telefonu, kopią zaświadczenia i oryginalną kartą
    gwarancyjną. Jeżeli jest to inny typ - proszę udać się do serwisu ( wykaz na
    stronie www.zelmer.pl ) - serwis ( jeżeli potwierdzi Pana spostrzeżenia)
    wystawi oświadczenie o nienaprawialności czajnika. Wtedy proszę przysłać
    czajnik do nas - z dokumentami jak wyżej.

    Z poważaniem

  • 5. Data: 2010-11-17 11:08:27
    Od: "gucio" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest znaaaacznie słabszy i po kilku kolejnych gotowaniach ustępuje
    > całkowicie. Jeżeli nie, można oczywiście operacje z sodą i octem

    robiliśmy tak niejednokrotnie. Zapach nie ustaje :/

  • 6. Data: 2010-11-17 15:59:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    gucio wrote:
    > Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > robiliśmy tak niejednokrotnie. Zapach nie ustaje :/

    to należy zakupić ług sodowy i wypłukać usta... po tej operacji po powrocie
    do domu ze szpitala nie będzie sie już odczuwało smaku plastiku (i żadnych
    innych smaków)

  • 7. Data: 2010-11-17 17:52:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 17 Nov 2010 10:51:07 +0100, gucio napisał(a):

    [ciach]

    "W odpowiedzi na skargę/protest obywatela informujemy, że personel został
    poinformowany i przeszkolony na okoliczność skargi/protestu[...]"

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 8. Data: 2010-11-17 19:54:28
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    znaaaacznie słabszy i
    > po kilku kolejnych gotowaniach ustępuje całkowicie. Jeżeli nie, można oczywiście

    No bez jaj!!! producent/ dystrybutor nie może tego zrobić???
    A kto z was pamięta warunki gwarancji na fiata 125p w pewnym okresie jego sprzedaży?

    M.w. chodziło o to,że jeżeli po zakupie nie dokona się konserwacji nadwozia, czytaj-
    progów jakimś
    tam bitexem, gwarancję na korozje ch. strzela.I producent umywa ręce.

    Równie dobrze powinni sprzedawać granulat PP i ze 2 kg rudy żelaza,żebyś sobie sam
    czajnik zrobił..