  • 1. Data: 2009-05-11 12:57:35
    Temat: Zielony parking
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Witam!

    Chciałbym zrobić utwardzoną nawierzchnie pod miejsce, gdzie głównie będzie
    rąbane, piłowane drewno na opał. Chciałbym, aby było to w miarę jak
    najbardziej naturalne. Czy zastosować płytę ażurową czy kratę jak np.
    http://www.kratkatrawnikowa.pl/pl_500x500x40.php
    Cena za m2 w obydwu przypadkach po wstępnych porównaniach wychodzi
    przybliżona.

    Pozdrawiam! Marcin

  • 2. Data: 2009-05-11 19:53:13
    Temat: Re: Zielony parking
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:
> [...]
    > kratę jak np. http://www.kratkatrawnikowa.pl/pl_500x500x40.php
    > Cena za m2 w obydwu przypadkach po wstępnych porównaniach wychodzi

    hm do cięcia drewna to najlepiej mieć kawałek utwardzonej łatwej do
    sprzątania powierzchni.

  • 3. Data: 2009-05-12 06:27:09
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 11 Maj, 14:57, "Marcin" <m...@p...fm> wrote:
> [...]
    np.http://www.kratkatrawnikowa.pl/pl_500x500x40.php
    > Cena za m2 w obydwu przypadkach po wstępnych porównaniach wychodzi

    Znajomi mieli kawałek wyłozony tymi kratkami plastikowymi i niestety
    średnio zdały egzamin.
    Trawa tam słabiej rośnie a chodzić na boso sie po tym nie da. Teraz te
    kratki sa u mnie ale ja ich uzywam jako utwardzenie piasku (podjazd do
    garażu w domu w trakcie budowy) i w tej roli sprawdzaja się jako tako.
    Tam gdzie będę chciał zrobic utwardzenie ażurowe zastosuję raczej
    płyty betonowe.
    pzdr
    QbaB

  • 4. Data: 2009-05-12 09:24:51
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    > ja ich uzywam jako utwardzenie piasku (podjazd do
    > garażu w domu w trakcie budowy)
    > pzdr
    > QbaB

    Czy dobrze rozumiem, że uzywasz tego w trakcie budowy?
    Bede musial cos wymyslec na gline w trakcie budowy i zaciekawilo mnie
    to. Moze u mnie tez by sie sprawdzilo?

    Pozdrawiam
    Dy

  • 5. Data: 2009-05-12 12:34:00
    Od: "Marcin" <m...@p...fm>

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Sprawę skonsultowałem również z wykonawcą
    i poradził mi w to miejsce (rąbania drewna) zastosować płyty ażurowe
    (betonowe).

    Pozdrawiam! Marcin

  • 6. Data: 2009-05-13 06:28:02
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 12 Maj, 11:24, Dy <d...@m...com.pl> wrote:

    > Czy dobrze rozumiem, że uzywasz tego w trakcie budowy?
    > Bede musial cos wymyslec na gline w trakcie budowy i zaciekawilo mnie
> [...]

    Mam trochę tych kratek na zbyciu, jak jesteś z łódzkiego to zapraszam.
    tutaj troszke widać
    http://picasaweb.google.pl/QbaBron/Budowa#5138960823
    727416626
    i tutaj
    http://picasaweb.google.pl/QbaBron/Budowa#5165028054
    363569506

    W garażu też je układałem zanim tam zrobiłem wylewkę.

    pzdr
    QbaB