  • 1. Data: 2010-03-01 17:00:24
    Temat: Złodziej na horyzoncie
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    No i złodziej przeskoczył przez mój płot, zostawił ślady na śniegu, obleciał
    większe okna i wyskoczył po betonowym słupku z drugiej strony. Nie widziałem
    go, bo to było w nocy ale ślady na śniegu o tym świadczą. mam zdjęcia
    odcisku buta w miejscach gdzie nie było już śniegu. Szukał niedomkniętego
    okna. Nie wyglądał mi na kogoś kto szedł na pewniaka ale przestrzegam :-)

  • 2. Data: 2010-03-01 17:42:48
    Temat: Re: Złodziej na horyzoncie
    Od: trud <t...@o...eu>

    Dnia Mon, 1 Mar 2010 18:00:24 +0100, kiki napisał(a):

> [...]
    > okna. Nie wyglądał mi na kogoś kto szedł na pewniaka ale przestrzegam :-)

    Ja miałem ostatnio prezentacje jak w około 20 sekund rozprawić się z
    zamkiem i wkładką patentową klasy C. W 99 procentach odporność na włamanie
    drzwi wyposażonych w takie elementy jest równa 0.

    --
    pozdrawiam
    trud

  • 3. Data: 2010-03-01 17:56:12
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

> [...]
    > mam zdjęcia odcisku buta w miejscach gdzie nie było już śniegu. Szukał
    > niedomkniętego okna. Nie wyglądał mi na kogoś kto szedł na pewniaka ale

    Kiki Nostradamus. Po sladach wyweszyl czego szukal "zlodziej"
    Panie toc to amator byl a nie zlodziej - jakby to byl zlodziej i mialbys cos
    na budowie czego on by pragnal - to juz bys tego nie mial - niezaleznie od
    domkniecia okien ;)

    Kane

  • 4. Data: 2010-03-01 18:40:49
    Od: "Maniek4" <s...@c...chrl>

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam zdjęcia odcisku buta w miejscach gdzie nie było już śniegu. Szukał
    > niedomkniętego okna. Nie wyglądał mi na kogoś kto szedł na pewniaka ale

    Moze paragon jakis??

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2010-03-01 19:18:53
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-03-01 18:00, kiki pisze:
> [...]
    > okna. Nie wyglądał mi na kogoś kto szedł na pewniaka ale przestrzegam :-)

    Ja myślę, że mógł to być któryś z pracowników rozlicznych ekip, które to
    przewinęły się przez Twoją budowę.
    Nie będziesz spał spokojnie...

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 6. Data: 2010-03-01 19:25:52
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Ja miałem ostatnio prezentacje jak w około 20 sekund rozprawić się z
    > zamkiem i wkładką patentową klasy C. W 99 procentach odporność na włamanie
    > drzwi wyposażonych w takie elementy jest równa 0.

    Klasyfikacja na klasy C zarówno drzwi, zamków jak i wkładek już jest
    przeszłością - tzn Towarzystwa Ubezpieczeniowe nie zauważyły, że wiele lat
    temu weszliśmy do Unii i w związku z tym:
    - drzwi mają 6 klas /1-6/,
    - zamki 7 klas /1-7
    - wkładki trzy klasy /0,1 i 2/
    Drzwi które uzyskały dawniej klasę C dziś mogą być zaklasyfikowane od klasy
    3 do 5 czyli w bardzo dużym rozrzucie wytrzymałości od łomy po narzędzia -
    http://www.imp.edu.pl/cert/cert_drzwi_1627.html.
    Zamki dawniej klasy C mają jeszcze większy rozrzut i cześć z nich uzyskuje
    ledwie klasę 3 ale niektóre uzyskują klasę 7 -
    http://www.imp.edu.pl/cert/cert_zamki.html
    Wkładki jak by nie liczył to wg norm maksymalnie wytrzymują 3-5 min agresji
    ale pod warunkiem, że nie wystają z szyldu bo inaczej to rzeczywiście
    wystarczy nawet mniej niż 30 sekund.
    SJS

  • 7. Data: 2010-03-01 19:52:32
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Mar, 18:00, "kiki" <k...@k...net> wrote:
> [...]
    > okna. Nie wyglądał mi na kogoś kto szedł na pewniaka ale przestrzegam :-)

    Dlatego juz w najblizsza niedziele zawita u mnie 7-mio tygodniowy
    piesek -> owczarek niemiecki :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2010-03-01 20:38:08
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Dlatego juz w najblizsza niedziele zawita u mnie 7-mio tygodniowy
    piesek -> owczarek niemiecki :-)
    pozdr.

    Tylko uważaj, żeby Ci go nie ukradli, bo ponoć rasowe psy są ostatnio w
    cenie :)

    Pozdrawiam
    Michal

  • 9. Data: 2010-03-02 08:38:04
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Adam Szendzielorz napisal:
    > Dlatego juz w najblizsza niedziele zawita u mnie 7-mio tygodniowy
    > piesek -> owczarek niemiecki :-)

    Potwierdzam. Wykrywa lepiej niz czujki ruchu. Halasuje jeszcze lepiej.
    Ale najskuteczniejszy jest, gdy na noc wpuscisz do domu. Moja siedmioletnia
    wilczyca jest milutka, ale w obronie domu gotowa jest zabic. Kilku
    ciekawskich zlomiarzy zagladajacych przez plot mialo szybkie cofki,
    bo suczka jest o tyle wredna, ze gdy odstrasza to szczeka, ale gdy
    atakuje to jest absolutnie cicha i ma nieprawdopodobne przyspieszenie :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2010-03-02 11:29:48
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Jacek_P said the following on 02.03.2010 09:38:
> [...]
    > bo suczka jest o tyle wredna, ze gdy odstrasza to szczeka, ale gdy
    > atakuje to jest absolutnie cicha i ma nieprawdopodobne przyspieszenie :)

    Znajomy mial trzy psy, wielkie owczarki.
    I jak ich nie bylo w domu to otruli psy, wpadli i zabrali tylko to co
    bylo na wierzchu, laptopa, aparat i jakies drobiazgi.
    Nawet ochrona nie zdazyla.
    Najbardziej psow szkoda.
    Wiec tak bym mocno nie ufal w zwierzaka..
    S.