  • 1. Data: 2010-08-16 19:03:34
    Temat: Zmiany w projekcie, przed czy po uzyskaniu pozwolenia?
    Od: Gonzo <g...@n...nn>

    Mam gotowy projekt, ktory prawie mi pasuje, ale chcialbym zmienic takie
    rzeczy jak np. ogrzewania, strop, material na sciany nosne, pokrycie
    dachu...
    Czy mozna to zmienic juz po uzyskaniu pozwolenia?
    Dzieki,

  • 2. Data: 2010-08-16 19:20:22
    Od: "Budyn" <b...@g...pl>

    Uzytkownik "Gonzo" <g...@n...nn> napisal w wiadomosci
    > Mam gotowy projekt, ktory prawie mi pasuje, ale chcialbym zmienic takie
    > rzeczy jak np. ogrzewania, strop, material na sciany nosne, pokrycie
    > dachu...

    niektóre mozna potem np matarial na sciany a inne przedtem np rodzaj
    pokrycia dachu. I tak musisz znalezc projektanta do adaptacji projektu
    typowego to niech uwzgledni twoje zachcianki. Jak zrobisz to potem to
    bedziesz placil jeszcze raz.

    b.

  • 3. Data: 2010-08-17 09:01:21
    Od: "Adam" <a...@g...pl>

> [...]
    > dachu...
    > Czy mozna to zmienic juz po uzyskaniu pozwolenia?

    Wszystko co potrafisz przewidziec na pewno warto zmienic przed pozwoleniem.
    Potem tez przyjdzie Ci napewno kilka pomyslow, i wtedy nie masz wyjscia,
    trzeba ryzykowac, moze sie udac, a moze trzeba robic projekt zamienny.
    Adam