  • 1. Data: 2010-02-19 21:42:04
    Temat: aktywacja alarmu - jak to zrobić?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    ma taki teoretyczny problem (teoretyczny, bo instalacja alarmowa, też
    jeszcze w teorii :-))
    wychodzę z domu i zostawiam tam samą obcą osobę (pani sprzątająca),
    ona wychodzi po kilku godzinach, zamyka dom i... no właśnie, co z
    alarmem? nie chcę żeby znała kody... Pani przychodzi cyklicznie raz w
    tygodniu, ale w różne dni i o różnych godzinach więc jakieś
    rozwiązania z ustawianiem czasowym odpadają... na razie wymyśliłem, że
    aktywuję sam przez sms, po dostaniu sygnału od pani "już wyszłam", ale
    czy da się to zrobić inaczej, bardziej bezobsługowo, poradźcie
    i druga sprawa, natknąłem się ostatnio na taki alarm:
    http://www.boschsecuritysystems.pl/content/language1
    /html/3629_PLK_XHTML.asp
    na mój gust prosto i skutecznie, co o tym sądzicie?

    pozdrawiam
    s_13

  • 2. Data: 2010-02-19 21:48:08
    Temat: Re: aktywacja alarmu - jak to zrobić?
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    >ma taki teoretyczny problem (teoretyczny, bo instalacja alarmowa, też
    >jeszcze w teorii :-))
    >wychodzę z domu i zostawiam tam samą obcą osobę (pani sprzątająca),

    Możesz np. nadać Pani kod umożliwiający jedynie załączenie systemu (bez
    dostępu do rozbrajania) lub zadeklarować szybkie uzabrajanie bez kodu.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-19 22:21:42
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Możesz np. nadać Pani kod umożliwiający jedynie załączenie systemu (bez
    > dostępu do rozbrajania) lub zadeklarować szybkie uzabrajanie bez kodu.

    Albo umożliwiający rozbrajanie oraz zazbrajanie alarm. Wiele central
    umożliwia także określenie czasu, w których dany kod może być używany.
    Dzięki temu odczytując historię wiesz , kiedy przybyła, kiedy wyszła. W
    razie rozwiązania umowy z panią, po prostu kasujesz ten kod i ustalasz inny
    dla kolejnej osoby. Do takiego kodu możesz też przydzielić określone strefy
    i obszary np. masz pracownę, do której nie chciał byś aby ktokolwiek
    wchodził, a już napewno obca osoba to tak przyporządkowujesz strefy oraz
    obwody, aby ta osoba nie miał możliwości rozbrajania tych stref, gdzie nie
    chcesz, aby ona wchodziła. Rozbraja tylko te strefy, do których dajesz jej
    dostęp.
    Wszelkie czytniki RFID są wygodne w użyciu, ale niosą zagrożenie użycia ich
    przez osoby niepowołane np. na skutek kradzieży czy zgubienia.

  • 4. Data: 2010-02-19 22:37:12
    Od: "daniel97" <d...@p...onet.pl>

    W Satelu aktywacja alarmu następuje przez wciśnięcie i przytrzymanie około
    2s "0", tak że znajomość kodu nie jest potrzebna. Do rozbrojenia już tak.
    Pozdrawiam
    daniel97

  • 5. Data: 2010-02-20 04:30:52
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    >nie chcę żeby znała kody...

    Jaka masz centralke ?

    Kane

  • 6. Data: 2010-02-20 07:38:33
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 20 Lut, 05:30, "Kane" <k...@a...pl> wrote:

    > Jaka masz centralke ?
    >
    > Kane

    no właśnie jeszcze nie mam... :-) zastanawiam się nad różnymi opcjami,
    które potem zdeterminują wybór

    pozdrawiam
    s_13

  • 7. Data: 2010-02-20 14:19:18
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    >no właśnie jeszcze nie mam... :-) zastanawiam się nad różnymi opcjami,
    >które potem zdeterminują wybór

    No to juz wszystko wiesz - napisali wyzej ;)
    Kupic centralke ktora da sie uzbroic bez kodu, lub z mozliwoscia
    definiowania wielu kodow i ustawienia czy dany kod moze tylko uzbrajac czy
    takze rozbrajac.Kod dac sprzątaczce.

    Pozdrawiam

    Kane