  • 1. Data: 2012-05-13 19:22:51
    Temat: balkon i kafelki ( izolacja )
    Od: "CeZ__134" <s...@g...pl>

    Witam

    W niedlugim czasie bede mial za zadanie zrobic na `zicher` balkon u ciotki.
    Balkon to typowy wykusz. Wiec rodzi sie pytanie, jak to zrobic dobrze.
    Plan jest taki. Dol i front balkonu ocieplic styro 3 cm na to siatka i puc.
    Natomiast problem rodzi sie z gora. jak to zabezpieczyc zeby bylo zgodnie ze
    sztuka. Wiec, wymyslilem sobie ze goly beton przesmaruje 2x woda w plynie, i
    na to poloze kafelki. Pytanie rodzi sie kolejne. Czy gore balkonu tez
    wykladac styro i na to kafelki ? Czy wystarczy zabezpieczenie wodne i
    kafelki tylko ?

    pozdrawiam

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7079 (20120423) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 2. Data: 2012-05-13 19:26:53
    Temat: Re: balkon i kafelki ( izolacja )
    Od: Albercik <n...@g...pl>

    W dniu 13.05.2012 19:22, CeZ__134 pisze:
    > woda w plynie

    hmm, dobrze że nie w proszku...:)

  • 3. Data: 2012-05-13 19:42:44
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > hmm, dobrze że nie w proszku...:)

    moze w proszku by tak szybko nie wyschła :-)

    b.

  • 4. Data: 2012-05-13 20:12:43
    Od: "CeZ__134" <s...@g...pl>

    Moj blad :) Mialo byc folia w plynie :)

  • 5. Data: 2012-05-13 20:52:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 13 maja 2012 19:22:51 UTC+2 użytkownik CeZ__134 napisał:
    Pytanie rodzi sie kolejne. Czy gore balkonu tez
    > wykladac styro i na to kafelki ? Czy wystarczy zabezpieczenie wodne i
    > kafelki tylko ?
    A jak tam wyjdzie Tobie z poziomami? Jak masz miejsce na styro to dawaj styro.
    No i spadek odpowiedni, kapinosy gdzie trzeba itp

  • 6. Data: 2012-05-14 00:44:03
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "CeZ__134" <s...@g...pl> wrote in message
    > Moj blad :) Mialo byc folia w plynie :)

    Jak styropianu nie dasz od góry to ten od doły psu na budę.
    Ule cm jest od tego tarasu do gotowej podłogi w pokoju ??

  • 7. Data: 2012-05-14 04:38:50
    Od: "CeZ__134" <s...@g...pl>

    To nie jest taras tylko najzwyklejszy balkon-wykusz grubosci bodajze 15 czy
    20 zm:)

  • 8. Data: 2012-05-14 07:19:41
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > To nie jest taras tylko najzwyklejszy balkon-wykusz grubosci bodajze 15
    > czy 20 zm:)

    Ale masz 20cm różnicy wysokości między balkonem i podłogą pokoju tak ?

  • 9. Data: 2012-05-14 09:51:42
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > plynie, i na to poloze kafelki. Pytanie rodzi sie kolejne. Czy gore
    > balkonu tez wykladac styro i na to kafelki ? Czy wystarczy zabezpieczenie

    Jak ten wykusz i ma płyte połaczoną z podłogą w budynku,
    należałoby to ocieplić,
    ja u siebie dałem na balkonie od spodu 12cm styr, od gory 10cm styrodur, na
    to 2x siatka z klejem, pozniej 2x hydroizolacja Mapiei A+B w siatce, na to
    płytki własnie poszły w tym tygodniu.
    pozdrawiam
    AT

  • 10. Data: 2012-05-14 12:07:02
    Od: mucher <m...@g...com>

    On 14 Maj, 09:51, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    > to 2x siatka z klejem, pozniej 2x hydroizolacja Mapiei A+B w siatce, na to

    U mnie identycznie jak u Amira będzie - na razie jest 3x dysperbit,
    papa+folia, styrodur, wylewka plus kapinos wtopiony na Mapelasticu i
    bandażu elastycznym. Cały balkon będzie przejechany Mapelasticem z
    siatką i dopiero na to płytki.

    A - Kiki ma rację- ja u siebie dopilnowałem właśnie tej różnicy
    poziomów (choć i tak nie na 100%, bo będę mieć mały mostek w okolicy
    progu drzwi balkonowych). Ekipa chciała wylać tam na równo, ale
    uparłem się i poprawili; z tego co widzę to dość częsty błąd.

    Właśnie - bo zostały mi gresy z domu (nieszkliwione, polerowane) i
    zastanawiam się nad daniem ich na balkon - tylko czy z 60x60 nie
    będzie problemu(bo poza tym parametry spełnia)? Chodzi mi o ew
    szerokość fugi - no i samo fugowanie - czy jechać to epoksydową, czy
    wystarczy zwykła + impregnat? No bo do tego formatu na zewnątrz
    przydałoby się pewnie z 5mm fugi.

    Czy lepiej może zawieźć gresy do kalibracji i zrobić z nich np. 30x30,
    żeby było bezpieczniej?

    mucher