  • 1. Data: 2013-07-19 07:36:30
    Temat: bateria grohe start eco - nie da sie wymienic wezyków ?
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    czy w bateriach grohe start eco - storcowa montowana o umywalki - nie da sie wymienic
    wezyka? niestety brakuje mi z 10 cm węzyka ale jakos odkrecic nie moge

    dzieki za pomoc

    rt

  • 2. Data: 2013-07-19 21:11:45
    Od: p...@t...pl

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 07:36:30 UTC+2 użytkownik decore-meble.pl napisał:
> [...]
    wymienic wezyka? niestety brakuje mi z 10 cm węzyka ale jakos odkrecic nie moge

    Sztukujesz. Nypel czy jakoś tak i dalej następny wężyk.

  • 3. Data: 2013-08-09 18:12:11
    Od: Rentier <f...@g...com>

    W dniu 2013-07-19 21:11, p...@t...pl pisze:

    wymienic wezyka? niestety brakuje mi z 10 cm węzyka ale jakos odkrecic nie moge

    > Sztukujesz. Nypel czy jakoś tak i dalej następny wężyk.

    Zawsze da się odkręcić. Sztukować możesz wężykami-przedłużkami- w
    marketach sobie znajdziesz