  • 1. Data: 2010-01-28 12:01:34
    Temat: blacha na dach
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Zastanawiam się jakie zaprojektować w swoim przyszłym domu (parterowy z
    nieużytkowym poddaszem) pokrycie dachu.
    http://picasaweb.google.com/quent75/1#54313581885463
    17234

    W grę wchodzi grafitowa (kolor) dachówka w jakims prostym ksztalcie albo
    blacha o takim wyglądzie:
    http://www.ruukkidachy.pl/find_products/roof_safety_
    products/

    Generalnie typowa blachodachowka (o wyglądzie dachówki) jest tańszym
    rozwiązaniem na dach niż dachówka.
    Nie wiem jednak jak wygląda to w przypadku blachy o wyglądzie z linku wyżej.
    Jest to niezbyt często spotykane pokrycie dachowe ale bardzo mi się podoba
    ponieważ pasuje do nowoczesnych stylizacji elewacji jakie lubie.
    Pasuje nawet bardziej niż dachówka, stąd moje zainteresowanie nią.

    Orientujecie się jak to wygląda cenowo? Zaoszczędzę czy wręcz przeciwnie.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2010-01-28 12:18:59
    Temat: Re: blacha na dach
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > rozwiązaniem na dach niż dachówka.

    Przy prostym dachu dwuspadowym tak. Przy dachu kopertowym juz raczej nie bo
    duzo odpadów bedzie z blachodachówki.

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-01-28 14:31:07
    Od: "Łukasz C." <l...@g...com>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 13:01:34 +0100, quent napisał(a):

> [...]
    > Pasuje nawet bardziej niż dachówka, stąd moje zainteresowanie nią.
    >
    > Orientujecie się jak to wygląda cenowo? Zaoszczędzę czy wręcz przeciwnie.

    Blacha "na stojący rąbek". Nam też pasują i ostatnio szukałem informacji w
    sieci o takowych. To, co podałeś to Ruukki Classic:
    http://www.ruukkidachy.pl/find_products/classic/
    Ceny -
    http://www.ruukki.home.pl/files/Cennik-2008-09-02_20
    09-12-04_16-10-36.pdf

    Podobną blachodachówkę ma też Prószyński:
    http://www.pruszynski.com.pl/panele_dachowe_na_rabek
    .php
    Ceny - http://www.pruszynski.com.pl/download.php?file=9fc57
    2b7f664.pdf

    Ktoś ma doświadczenia z takimi pokryciami, może coś powiedzieć o jakości,
    trwałości i wyglądzie wspomnianych produktów w różnych powłokach (połysk,
    mat, pural)?

    --
    ŁC
    Według Biblii kobieta to ostatnie, co stworzył Bóg. Zrobił to wieczorem w