  • 1. Data: 2024-05-26 00:53:14
    Temat: cena pięciocyfrowa
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    w mojej wsi kościelnej koło Ostródy.
    Skręć za trzecia lipą z odblaskiem za figurą Maryji.

    szok

    Ludzie co wy widzicie w tym mieście. Tu pan Jezus spojrzał i zapłakał.

    "W Olsztynie za metr kwadratowy kawalerki trzeba bylo wylozyc srednio
    11 944 zl, mieszkania dwupokojowego - 11 546 zl a mieszkania
    czteropokojowego - 9 693 zl. Sa to oczywiscie ceny ofertowe"

    https://gazetaolsztynska.pl/1054347,Ceny-mieszkan-bi
    ja-rekordy.html

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2024-05-30 12:25:20
    Temat: Re: cena pięciocyfrowa
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 26.05.2024 o 00:53, PiteR pisze:
> [...]
    > 11 944 zl, mieszkania dwupokojowego - 11 546 zl a mieszkania
    > czteropokojowego - 9 693 zl. Sa to oczywiscie ceny ofertowe"

    Promyk nadziei, Hołownia i jego partia zapowiadają że nie poprą w
    głosowaniu kolejnej ustawy generującej drożyznę. Z czasem może władza
    się opamięta i Polaków wreszcie będzie stać na mieszkania bez zadłużania
    się w bankach za kredyty "0%".