  • 1. Data: 2012-09-11 18:22:03
    Temat: ciekawa konstatacja
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Hejka. "Greenpeace to banda ignorantów, idiotów i oszołomów. Jeśli w
    jakiejś sprawie mają rację, to tylko przez przypadek."
    Pozdrawiam bezkompromisowo Ja...cki

  • 2. Data: 2012-09-12 09:44:30
    Temat: Re: ciekawa konstatacja
    Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl>

    W artykule news:k2nofj$uif$1@news.vectranet.pl,
    niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

    > Hejka. "Greenpeace to banda ignorantów, idiotów i oszołomów. Jeśli
    > w jakiejś sprawie mają rację, to tylko przez przypadek."
    > Pozdrawiam bezkompromisowo Ja...cki

    Hej Dirko, chybaś przypadkowo to zacytował :)

    --
    Pozdrawiam ciepło,
    Dziadek

  • 3. Data: 2012-09-12 10:00:17
    Od: Dariusz Laskowski <d...@p...pl>

    On Tue, 11 Sep 2012 18:22:03 +0200, Dirko wrote:

    > Hejka. "Greenpeace to banda ignorantów, idiotów i oszołomów. Jeśli w
    > jakiejś sprawie mają rację, to tylko przez przypadek."

    Mięczaki. :-) Prawdziwy hard core to PETA:

    <http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/c/c1/
    Peta_Comic_Book.gif>

    --
    Dariusz Laskowski
    darlas at post.pl
    ,,Trzeba zrobić tak, żeby wszyscy byli piękni,
    zdrowi, bogaci i zarabiali powyżej średniej."

  • 4. Data: 2012-09-12 22:15:10
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Dariusz Laskowski" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ,,Trzeba zrobić tak, żeby wszyscy byli piękni, zdrowi, bogaci i zarabiali
    > powyżej średniej."

    Hejka. Szczególnie ten ostatni postulat jest dziecinnie prosty do
    realizacji. ;-)
    Pozdrawiam nieskończenie Ja...cki