  • 1. Data: 2009-08-20 12:42:59
    Temat: co połozyc pod stiuk?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    Mam w salonie betonowy słup okrągły i chciałem go pokryć stiukiem weneckim
    Magnata.
    Troche go wyczyściłem ale nadal kolor i porowatość nie nadaje sie pod
    malowanie stiukiem.
    Czym go pokryć? gipsem tynkowym, klejem gipsowym, gładzią?

  • 2. Data: 2009-08-20 13:46:29
    Temat: Re: co połozyc pod stiuk?
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@W...gazeta.pl>

    Rafał <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

> [...]
    > malowanie stiukiem.
    > Czym go pokryć? gipsem tynkowym, klejem gipsowym, gładzią?

    Pod stiuk powinieneś mieć na tym słupie gładką powierzchnię o mocnej
    strukturze. Kup gładź semin ETS-2 w małym opakowaniu. Połóż go dla pewności
    dwa razy(możesz w wiaderku śmiało zostawić rozrobioną zaprawę, nie zwiąże),
    później wyszlifuj lekko i zagruntuj podkładem dedykowanym pod wyrób, który
    kupisz. Później to już wiesz co robić... :)

  • 3. Data: 2009-08-21 06:40:31
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a musi byc dedykowany grunt? :)

  • 4. Data: 2009-08-21 12:08:45
    Od: "tynkiozdobne.pl " <t...@W...gazeta.pl>

    Rafał <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

    > a musi byc dedykowany grunt? :)

    Radzę używać materiałów jednego producenta. Nie jest to jednak konieczność
    tylko rada.