  • 1. Data: 2009-09-28 09:29:01
    Temat: co to jest za roślina
    Od: "Piotr" <g...@o...pl>

    Witajcie,
    mam problem z określeniem gatunku, dodam, że zastany w towarzystwie drzew w
    pobliżu drogi, w ilości sporej :) Łodyga drewniejąca z charakterystycznymi
    czerwonymi 'kantami', liście dość sztywne, nagie skierowane ku górze i dość
    blisko łodygi.
    Będę wdzięczna za wszelką pomoc.
    Pozdrawiam
    Kasia
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed3a0561a5436c28
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e10b9a37fbc9abd1
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c317c7b6337585b9
    .html#v

  • 2. Data: 2009-09-28 20:54:29
    Temat: Re: co to jest za roślina
    Od: "Ania" <a...@w...pl>

> [...]
    > charakterystycznymi czerwonymi 'kantami', liście dość sztywne, nagie
    > skierowane ku górze i dość blisko łodygi.

    Wydaje mi się , że to JESION