  • 1. Data: 2010-08-05 06:44:09
    Temat: co zrobić z chwastami na trawniku
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    dopiero co zasiałem ładna trawkę, męczyłem sie aby wzeszła w te susze a tu
    chwasty.
    Najwięcej jesttakiej leżącej trawy ( podobno wilcza trawa) i czegos co
    kwitnie na żółto a potem sa na tym takie zielone fasolki. Ogrodnik mówi aby
    nie wyrywać a i tak nie nadążam. Czy to po koszeniach zniknie czy stosowac
    jakąs chemie? Chociaż nie wyobrażam sobie jak ma działać chemia na chwasty a
    nie na trawę

  • 2. Data: 2010-08-05 10:27:12
    Temat: Re: co zrobić z chwastami na trawniku
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    w sklepie dla ogrodnikow z chemia popros o herbicyd na rosliny dwuliscienne.
    jak dobrze pamietam tak mi odpowiedziala moja matka(ogrodniczka) jak jej
    wspomnialem o podobnym problemie - tyle ze ja mam inne chwasty - ale ich
    nazwac nie potrafie.

  • 3. Data: 2010-08-05 13:26:57
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    a ta dzika trawa też jest jednoliścienna :(

  • 4. Data: 2010-09-01 20:30:32
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Rafał pisze:
> [...]
    > jakąs chemie? Chociaż nie wyobrażam sobie jak ma działać chemia na chwasty a

    Ma i działa, np Starane na mlecze, skrzyp jest rewelacja.
    Te zielone fasolki to najlepiej jak lekko podrosną wyrywać (łatwo wychodzą).
    A generalnie to kosić, krótko. Tylko trawa to przetrzyma. Jak będzie
    krótko to wyrosną gatunki o krótkich źdźbłach (im najtrudniej do słońca
    się dostać). Ważne, żeby podlewać jak sucho.
    Wiosną i jesienią zrobić wertykulację i będzie gód.

    BR
    Igus'