  • 1. Data: 2010-07-07 16:09:12
    Temat: cx5 i kafelki
    Od: bdronka <b...@p...gazeta.pl>

    Witam,

    sytuacja wygląda tak: na 1 m^2 - musze od nowa zrobić podłoge w
    łazience: steropian podłogowy, na to podłoga - cement - zeby było
    szybciej cx5 i na to kafelki. Ile czasu musze odczekać zeby na CX5
    położyć kafelki?

    1 miesiac - jak w przypadku zwykłego betonu, czy można szybciej?

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-07-07 16:30:31
    Temat: Re: cx5 i kafelki
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "bdronka" <b...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > położyć kafelki?
    >
    > 1 miesiac - jak w przypadku zwykłego betonu, czy można szybciej?

    ja bym na tym 1mkw kleił kafelki po kilku dniach już. W moim poprzednim
    mieszkaniu robilem korytarz 4mkw. Na styropian wylałem beton(mieszany
    ręcznie w skrzyni tradycyjnie piach, woda, cement) i za dwa dni kleiłem
    gres. 6 lat juz minelo i nic sie nie dzieje

    Kris

  • 3. Data: 2010-07-07 18:09:50
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    bdronka napisal:
> [...]
    > położyć kafelki?
    >
    > 1 miesiac - jak w przypadku zwykłego betonu, czy można szybciej?

    1. stYropian

    2. następnego dnia? Wyrównując schody mieszałem cx-5 z piaskiem
    w proporcjach 1:3. Wiązał 15 minut. W drugim dniu zagrunowałem.
    Płytki kleiłem w trzecim dniu Adesilexem, ma bardzo wygodny czas
    pracy: do sześciu...siedmiu godzin. Fugowałem następnego dnia - też
    Mapei. Wszystko stoi już 3 lata bez usterek.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek