  • 1. Data: 2009-01-30 09:14:30
    Temat: cynk dla chcacych kupic dachoweczke braasa:)
    Od: a...@g...com

    Hej,

    Moj kumpel wczoraj mi dal cynk, ze Braas podnosi ceny - jest
    przedstawicielem duzej hurtowni i faksem od Braasa dostali zapowiedz
    podwyzek. Wiec jak ktos chce kupic i czeka az bedzie taniej to sie
    przeliczy - lepiej brac teraz!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 2. Data: 2009-01-30 10:34:02
    Temat: Re: cynk dla chcacych kupic dachoweczke braasa:)
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Uzytkownik <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    h.googlegroups.com...
> [...]
    > przedstawicielem duzej hurtowni i faksem od Braasa dostali zapowiedz
    > podwyzek. Wiec jak ktos chce kupic i czeka az bedzie taniej to sie
    to takie napedzanie podwyzek - jak sie bum budowlany konczyl tez tak wszystkie
    hurtownie mówily a ceny spadaly...

  • 3. Data: 2009-01-30 10:38:20
    Od: Dy <d...@m...com.pl>

    On 30 Sty, 11:34, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
    > Uzytkownik <a...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:3fc79258-4662-4c54-9c7f-633b4fdab5d2@
    r15g2000prh.googlegroups.com...> Moj kumpel wczoraj mi dal cynk, ze Braas podnosi

    Poczekamy, zobaczymy

    Pozdrawiam
    dy

  • 4. Data: 2009-01-30 11:51:48
    Od: Ataman <c...@g...de>

    a...@g...com pisze:
    > Hej,
    >
    > Moj kumpel wczoraj mi dal cynk, /.../

    Powiedz kumplowi że dachóweczki będą się niedługo
    niedługo po rowach walały z powodu braku chętnych ;)

  • 5. Data: 2009-01-30 11:59:14
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Ataman" <c...@g...de> napisał w wiadomości

    > Powiedz kumplowi że dachóweczki będą się niedługo
    > niedługo po rowach walały z powodu braku chętnych ;)

    jak jade do babci to po drodze mijam plac, na którym od roku stoi porotherm na
    którego nie ma chętnych...

  • 6. Data: 2009-01-30 12:18:55
    Od: Ataman <c...@g...de>

    gasper pisze:

    > jak jade do babci to po drodze mijam plac, na którym od roku stoi
    > porotherm na którego nie ma chętnych...

    to samo widzę z cegłą, w przeciągu dwóch lat cena 100% w górę
    a już wtedy źle się sprzedawała na placu u prywaciarza.
    Teraz nawet pies nie chce się na to odlać aż przykro patrzeć...
    Stoi i marnieje w oczach.

  • 7. Data: 2009-01-30 15:48:07
    Od: a...@g...com

    On 30 Sty, 11:34, "gasper" <n...@m...pl> wrote:

    > to takie napedzanie podwyzek - jak sie bum budowlany konczyl tez tak wszystkie
    > hurtownie mówily a ceny spadaly...

    Ale to moj kumpel i nie ma w tym zadnego interesu. Ja juz u niego
    swojego Robena mialem kupionego i zaplaconego jak mi o tym
    powiedzial :) Jak ktos chce akurat Braasa i ma zaplanowany dach na
    wiosne to nic mu po tym, ze popyt bedzie marny, jak kupic bedzie
    musial - drozej niz teraz. To nie byla informacja hurtownia -> klient,
    tylko producent -> hurtownia :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2009-02-02 09:32:54
    Od: "Decter" <decter(wytnij)@op.pl>

    h.googlegroups.com...

    W zeszlym roku kupowalem styropian , Z dostawca juz bylo wszystko
    umówione , dostawa , cena ilosc.

    Po tych wszystkich ustaleniach i 15 minutach sprzedajacy zadzwonil ze
    wlasnie dostal faks od producenta ze ceny wzrosly.
    Podziekowalem wiec i kupilem gdzie indziej taniej.
    Teraz ceny sa nizsze o 25 %

    Moze to ten sam faks którym Cie straszyl kumpel?
    Moze to faks przechodni i hurtownicy pozyczaja go sobie aby straszyc
    klientów?

  • 9. Data: 2009-02-02 09:44:02
    Od: a...@g...com

    On 2 Lut, 10:32, "Decter" <decter(wytnij)@op.pl> wrote:
    [...]
    > Moze to ten sam faks którym Cie straszyl kumpel?
    > Moze to faks przechodni i hurtownicy pozyczaja go sobie aby straszyc
    > klientów?

    O rany, tlumacze po raz drugi;) Kupilem dachoweczke Robena,
    zaplacilem. Na drugi dzien przy ogolnej rozmowie o cenach materialow
    kumpel mi mowi, ze dostali oficjalny faks z braasa, ze podnosza ceny.
    To normalne, ze producent informuje duzego hurtownika z wyprzedzeniem
    o podwyzkach, zeby ten sie mogl przygotowac i ew. zrealizowac
    zamowienia oparte o stare ceny :) Zreszta, kwestia gora miesiaca i sie
    przekonamy.

    Kumpel daje mi takie ceny na materialy ze praktycznie rezygnuje z
    wlasnej prowizji, naprawde nie ma interesu zeby mnie czymkolwiek
    straszyc, szczegolnie jak ja juz stan surowy mam praktycznie gotowy i
    u niego wiele juz rzeczy nie kupie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2009-02-02 09:47:14
    Od: a...@g...com

    Witam,

    Wlasnie spojrzalem na strone Braasa i prosze - nowy cennik
    obowiazujacy od 1.02.2009. Roznice to np:

    celtycka 3,07 - 3,11
    grecka 3,15 - 3,31

    Jest podwyzka? Jest :)
    Do porownania:

    http://www.monier.pl/fileadmin/bu-files/pl/produkty/
    braas/cennik_braas_2008.pdf
    http://www.monier.pl/fileadmin/bu-files/pl/produkty/
    braas/cennik_braas_2009.pdf

    Pewnie ceny akcesoriow sie tez roznia, nie mam czasu na analize ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.