  • 1. Data: 2013-06-15 00:53:50
    Temat: cyprysy nie dały rady - co w zamian?
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Cyprysy na balkonie nie przeżyły zimy - nie wiem tyko czy przez brak wody
    (nie podlewałam póki mróz był), czy po prostu półroczna zima zrobiła swoje.
    Łudziam się że odbiją - ale zrobiły się jeszcze bardziej suche i szare.

    Nie chcę co roku powtórki z rozrywki - może możecie coś odporniejszego do
    donic balkonowych zaproponować (w znośniej cenie) ?
    Dzięki.

  • 2. Data: 2013-06-15 01:08:15
    Temat: Re: cyprysy nie dały rady - co w zamian?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 Jun 2013 00:53:50 +0200, yapann napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie chcę co roku powtórki z rozrywki - może możecie coś odporniejszego do
    > donic balkonowych zaproponować (w znośniej cenie) ?

    Kiedyś kilka lat z rzędu widziałam na jednym z balkonów uroczą brzózkę w
    donicy... Przycinana co roku wiosną zagęszczała koronę rok w rok - długo
    wyglądała ślicznie. Jeździłam wtedy autobusem na zajęcia codziennie kilka
    lat własnie ulicą, gdzie stał ten blok - i ta brzózka budziła we mnie
    bardzo pozytywne odczucia na temat nieznanych mi jej właścicieli...
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

  • 3. Data: 2013-06-15 17:02:56
    Od: a...@t...pl

    W dniu sobota, 15 czerwca 2013 00:53:50 UTC+2 użytkownik yapann napisał:
> [...]
    >

    > Nie chcę co roku powtórki z rozrywki - może możecie coś odporniejszego do
    >
    > donic balkonowych zaproponować (w znośniej cenie) ?

    Chyba ta brzoza to coś sensownego. Trzeba szukać roślin które rosną w rynnach i w
    szczelinach murów,bo to warunki zbliżone do balkonowych -a taka jest brzoza. W
    Anglii w roli brzóz występują budleje, sam widziałem na dachach i w rynnach:).

  • 4. Data: 2013-06-16 19:57:31
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

> [...]
    > rynnach i w szczelinach murów,bo to warunki zbliżone do balkonowych -a
    > taka jest brzoza. W Anglii w roli brzóz występują budleje, sam widziałem

    ale w zimie chyba taka brzoza wygląda to średnio?..

    drzewka/krzewy powinny spełniać funkję przesłaniającą

  • 5. Data: 2013-06-16 23:21:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 16 Jun 2013 19:57:31 +0200, yapann napisał(a):

    > ale w zimie chyba taka brzoza wygląda to średnio?..
    >
    > drzewka/krzewy powinny spełniać funkję przesłaniającą

    Ale po co w zimie? - zimą nie siedzisz na balkonie, a słońce szkoda
    zasłaniać.