  • 1. Data: 2011-04-07 19:26:36
    Temat: czapa na kominie - czym przykleić?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    czas na wiosenne porządki, więc wlazłem na dach sprawdzić, jak się
    mają kratki w kominie... mają się dobrze, ale stwierdziłem przy
    okazji, że betonowa czapa kominowa odspoiła się od komina, nie dziwi
    mnie to specjalnie, bo czapa betonowa, a komin z keramzytu, oboje
    połączone zwykłą zaprawą cementową...
    może to sobie tak leżeć na wieki, bo czapa ciężka i nie zwieje, ale
    ciągła świadomość tego faktu nie daje spokoju...
    czym to przykleić? to znaczy, chcę unieść na 2 cm, wcisnąć coś i
    położyć znowu... czy pierwszy lepszy fix all się nada? czy może jakaś
    lepsza (elastyczna, mrozoodporna) zaprawa klejowa do płytek i
    kamienia, a może jakiś cięższy kaliber:
    http://www.soudal.pl/index.php/limit_10/produkty-pro
    fesjonalne/uszczelniajace-i-klejace/soudafix-ve280_s
    f-kotwa-chemiczna.html
    poradźcie coś sprawdzonego...

    pozdrawiam
    s_13