  • 1. Data: 2013-02-24 15:13:16
    Temat: czy jest możliwa wymiana wężyków w bateriach GROHE
    Od: macu <m...@p...pl>

    Witam,

    kupiłem baterię kuchenną GROHE która ma wbudowane wężyki.
    Przy montażu okazało się że ich długość 450mm jest o 200mm za duża
    i po ich wkręceniu do zaworów są zbyt poskręcane co może się skończyć
    ich uszkodzeniem i zalaniem mieszkania.
    Od strony baterii nie widzę aby te oryginalne wężyki dało się wykręcić,
    nie ma tam żadnego miejsca gdzie dałoby się uchwycić kluczem płaskim
    i go wykręcić, a same wężyki kręcą się dookoła bez żadnych oporów,
    wnioskuję stąd że są wprasowane/wciśnięte.

    Czy może ktoś z Was wie czy jest możliwość wymiany oryginalnych wężyków
    dostarczonych z baterią Grohe na krótsze i czy Grohe dostarcza też same
    wężyki?

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2013-02-24 19:08:35
    Od: "Janek Wlodak" <w...@n...pl>

    "macu" <m...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    >
    > Czy może ktoś z Was wie czy jest możliwość wymiany oryginalnych wężyków
    > dostarczonych z baterią Grohe na krótsze i czy Grohe dostarcza też same

    Nie chce mi się wierzyć, aby wężyki były na stałe. Podaj dokładną nazwe
    bateri-

  • 3. Data: 2013-02-25 06:47:49
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Janek Wlodak" <w...@n...pl> napisał w wiadomości news:kgdkv3>>
    kupiłem baterię kuchenną GROHE która ma wbudowane wężyki.

    > Nie chce mi się wierzyć, aby wężyki były na stałe. Podaj dokładną nazwe
    > bateri-

    Skoro są na stałe ale "się kręcą:" to jak mogą się poskręcać po podłączeniu do
    zaworów?

  • 4. Data: 2013-02-25 18:38:47
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "macu" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > kupiłem baterię kuchenną GROHE która ma wbudowane wężyki.
    > Przy montażu okazało się że ich długość 450mm jest o 200mm za duża

    Odwróć zaworki do dołu jak masz wkręcane wężyki na górze. ;-)