  • 1. Data: 2010-10-10 12:11:27
    Temat: czy można jeszcze siac trawę?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    dopiero skończyłem równanie terenu i nie wiem czy jest sens a boję sie ataku
    chwastów :(

  • 2. Data: 2010-10-10 16:34:29
    Temat: Re: czy można jeszcze siac trawę?
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

    > dopiero skończyłem równanie terenu i ... boję sie
    > ataku chwastów :(

    Hejka. I słusznie. :-)
    Pozdrawiam lakonicznie Ja...cki

  • 3. Data: 2010-10-11 09:25:51
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    To jak to jest. siac czy nie jeszcze trawę ? Jak nie to czym opryskać by do
    wiosny zielsko nie wylazło ?

  • 4. Data: 2010-10-11 11:12:12
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "mz" <2...@w...pl> wrote in message
    > To jak to jest. siac czy nie jeszcze trawę ? Jak nie to czym opryskać by
    > do wiosny zielsko nie wylazło ?

    Jak masz kasę - możesz posiać. Najwyżej na wiosnę podsiejesz, ale trawy
    lubią stratyfikację i takie tam... Chwasty i tak wzejdą, niektóre nasiona
    mają żywotność 50 lat. Jest jedna rada - kosić co 5 dni. Oczywiście można
    chemicznie, ale czy będzie zdrowo?

  • 5. Data: 2010-10-11 12:30:53
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mają żywotność 50 lat. Jest jedna rada - kosić co 5 dni. Oczywiście można

    No właśnie chciałbym chemicznie coś psiknąć na ewentualny perz, który zaraz
    zacznie mi wyłazić z ziemi. Mam przekopaną działkę i nie chce by do wiosny
    zarosło z powrotem.

  • 6. Data: 2010-10-11 16:04:41
    Od: "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To jak to jest. siac czy nie jeszcze trawę ? Jak nie to czym opryskać by
    > do wiosny zielsko nie wylazło ?
    Gdyby to był mój trawnik to siałbym teraz trawę, zwłaszcza jak grunt
    przygotowany.
    Kilkanaście lat temu (może klimat był łagodniejszy?), siałem trawę na
    początku listopada - do zimy pięknie wzeszła a na wiosnę był już trawnik.

    Antoni Broniak

  • 7. Data: 2010-10-11 17:23:21
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "mz" <2...@w...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > No właśnie chciałbym chemicznie coś psiknąć na ewentualny perz, który
    > zaraz zacznie mi wyłazić z ziemi. Mam przekopaną działkę i nie chce by do

    Za późno na psikanie.

  • 8. Data: 2010-10-12 00:01:26
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "mz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Mam przekopaną działkę i nie chce by do wiosny zarosło z powrotem.

    Możesz nie chcieć - i tak kiełkować będą.

    Pozdrawiam oczywiście
    skryba

  • 9. Data: 2010-10-15 21:24:53
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Antoni.Broniak" <a...@p...onet.pl> napisał

    > Kilkanaście lat temu (może klimat był łagodniejszy?), siałem trawę na
    > początku listopada

    Kilkanaście lat temu to mógł nie być listopad a koniec sierpnia... kto to
    teraz spamięta? Ale z roku na rok utrwala się się tę pamięć... za kilka lat
    z listopada zrobi się pewnie początek grudnia.

    Pzdry,
    MW