  • 1. Data: 2009-06-14 20:27:34
    Temat: czy można mieszać
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    .... zaprawę cementową M-15 (Atlas) z cementową masą szpachlowa - Fasada
    (Śnieżka)?
    Mam jednego i drugiego po trochu, a mam potrzebę zalać przerwę miedzy
    deskami
    i chciałam to wykorzystać.
    Samej zaprawy cementowej mam za mało, a nie chciałabym kupować następnego
    worka,
    którego nie wykorzystam w całości.

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2009-06-14 20:32:01
    Temat: Re: czy można mieszać
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

    "Krycha" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > i chciałam to wykorzystać.
    > Samej zaprawy cementowej mam za mało, a nie chciałabym kupować następnego

    Ja ci powiem, że trudno powiedzieć. W sumie takie mieszanie nigdy na dobre
    nie wychodzi. Kup ten brakujący worek i nie marudź :-) M15 jest po 9zł

  • 3. Data: 2009-06-15 07:29:36
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Ja ci powiem, że trudno powiedzieć. W sumie takie mieszanie nigdy na dobre
    > nie wychodzi. Kup ten brakujący worek i nie marudź :-) M15 jest po 9zł

    A ja mówię, że wymieszać i zrobić z mieszanki. Po co wywalać?

    Cement z cementem się nie pogryzie a powstała mieszanka będzie miała podobne
    właściwości jak to z czego powstała.

    Sam mieszałem kleje różnych firm i trzyma jak łysego za włosy do dziś -
    kilka lat już.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2009-06-15 14:18:38
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    > Ja ci powiem, że trudno powiedzieć. W sumie takie mieszanie nigdy na dobre
    > nie wychodzi. Kup ten brakujący worek i nie marudź :-) M15 jest po 9zł

    Często nie chodzi o pieniądze a o chodzenie ;-) Worek waży i trzeba go
    przynieść albo wnieść. A skoro juz jest ... ja bym pomieszał szczególnie, że
    własności wytrzymałościowe chyba nie są tu krytyczne.

    PC

  • 5. Data: 2009-06-15 20:57:31
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przynieść albo wnieść. A skoro juz jest ... ja bym pomieszał szczególnie,
    > że własności wytrzymałościowe chyba nie są tu krytyczne.

    Tak jest, tak myślałam, że skoro jedno i drugie jest na bazie cementu,
    to nie powinno się "pogryźć" po zmieszaniu.
    Właśnie o to chodzi, aby nie kłopotać się transportem i dźwiganiem.
    Dziękuję.

    Pozdrawiam Krycha.