  • 1. Data: 2010-03-30 14:37:16
    Temat: czy to szambo jest drogie?
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    Witam,
    Pomóżcie ocenić, czy znalazłem, czy szukać dalej:
    http://www.tiara.net.pl/cennik.html
    Mieszkam w Trójmieście, a szambo ma być na Kaszubach - stąd ta firma
    (blisko).
    pozdrawiam
    marcan

    PS w cenie transport i instalacja (w wykopanym przeze mnie dole)

  • 2. Data: 2010-03-30 16:52:18
    Temat: Re: czy to szambo jest drogie?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "marcan" <m...@o...pl> wrote:
> [...]
    > pozdrawiam
    > marcan
    >
    > PS w cenie transport i instalacja (w wykopanym przeze mnie dole)

    Drogo. Poszukaj w okolicach Radomia. Mnie szambo 10m3 kosztowało
    2000zł+pogrubiona pokrywa za chyba 200zl.
    Transport 500zł.

    --
    Bartek

  • 3. Data: 2010-03-30 19:21:12
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

> [...]
    > pozdrawiam
    > marcan
    >
    > PS w cenie transport i instalacja (w wykopanym przeze mnie dole)

    Cena jak na ten rejon w miarę normalna. W okolicach Radomia kupisz trochę
    taniej (jeśli transport będzie łączony), ale jest jeden problem. Jak kupisz
    nieszczelne i bez faktury, to możesz mieć problem z egzekwowaniem gwarancji.

    Pozdr.
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-03-30 20:37:55
    Od: "michalski" <p...@o...pl>

    "marcan" <m...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > pozdrawiam
    > marcan
    >
    > PS w cenie transport i instalacja (w wykopanym przeze mnie dole)

    Zadzwoń do Głazicy (k Szemuda) na żwitrownie (www.zwirownia.com.pl), i
    zerknij na http://www.zwirownia.com.pl/pl/art/11/prefabrykaty
    Zapytaj o cene. Mi to wyszlo "najbardziej OK" ze wszystkich lokalnych ofert.
    Dostaniesz dodatkowo deklaracje zgodności ze szambo spelnia normy wszelakie.
    pozdr
    --
    michalski, Kamień

  • 5. Data: 2010-04-01 10:58:00
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "michalski" napisał
    > Zadzwoń do Głazicy (k Szemuda) na żwitrownie (www.zwirownia.com.pl), i
    Dzięki, Zadzwoniłem, ale cena (3 kręgi 2,8m*0,55m+pokrywa+spód+transport
    wychodzi tak samo jak w firmie Tiara, a nie jest szczelne. Może Ty dostałeś
    specjalne ceny? Jeśli możesz to napisz o szczegółach.

  • 6. Data: 2010-04-01 10:59:40
    Od: "marcan" <m...@o...pl>

    "Bartek"
    > Drogo. Poszukaj w okolicach Radomia. Mnie szambo 10m3 kosztowało
    > 2000zł+pogrubiona pokrywa za chyba 200zl.
    > Transport 500zł.

    A dokąd był transport i jakie to szambo (szczelne czy z kręgów), i co było
    na spodzie?

  • 7. Data: 2010-04-01 15:00:43
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "marcan" <m...@o...pl> wrote:
    > "Bartek"
    >
    > A dokąd był transport i jakie to szambo (szczelne czy z kręgów), i co było
    > na spodzie?

    http://www.salexpol.pl/index.php?pname=108
    takie szambo (od tego producenta) z transportem w okolice Oławy (dolny
    śląsk).
    Zamówiłem 3 zbiorniki (dla mnie i 2 sąsiadów), koszt transportu w sumie to
    1500zł.
    W Oławie taki zbiornik (1szt.) kosztuje ok. 6000zł bez montażu, nie wiem jak
    z transportem.
    3 szamba zamontowaliśmy w jeden dzień, jedną koparką, która przy okazji
    wykonała wykopy pod kanalizę, wodę i wyrównała ziemię na działce sąsiada.
    Co do wytrzymałości zbiornika (w wątku powyżej jest ona kwestionowana) mogę
    napisać tylko tyle:
    sąsiad próbował wykonać otwór fi 150 w ściance zbiornika zwykłą wiertarką
    udarową (wiercąc otwory po okręgu co 1cm). Dał sobie spokój po godzinie i
    wywierceniu otworów na 1/4 okręgu. Przyszedł do mnie po młot pneumatyczny,
    którym otwór zrobił w 15-20 minut.
    Ja również walczyłem z przewierceniem się i łatwo nie było. Trafiłem na
    pręty, więc zbrojenie jest (nie pamietam dokładnie jak grube, ale na pewno
    nie była to gładka "szóstka").

    --
    Bartek

  • 8. Data: 2010-04-01 19:35:57
    Od: "michalski" <p...@o...pl>

> [...]
    > wychodzi tak samo jak w firmie Tiara, a nie jest szczelne. Może Ty
    > dostałeś specjalne ceny? Jeśli możesz to napisz o szczegółach.

    Eeee chyba jest szczelne, w końcu dostajesz na to deklaraje zgodnsci-jakby
    nie bylo szczelne to by nie mozna go bylo odebrac. Nie wiem jak z
    transportem do Ciebie, ale ja za całość zaplacilem 4500, a w to wchodzilo:
    szambo-3 kregi duze + pokrywa+dno i uszczelnienie, 2 studnie chlonne do
    deszczówki (w sumie 7 kregow małych plus pokrywy), kominki do tych 3
    zbiorników. Na tamten czas bylo to całkiem rozsądna oferta. Cena z montazem.
    Pozdr.

    --
    michalski, Kamień