  • 1. Data: 2011-01-03 14:07:45
    Temat: czym tanio i zdrowo pokryc podloge w domu?
    Od: "mm8" <m...@p...com>

    Witam,

    bardzo prosze o informacje w jaki sposob tanio i zdrowo mozna pokryc podloge
    w budowanym domu?

    f.

  • 2. Data: 2011-01-03 14:24:22
    Temat: Re: czym tanio i zdrowo pokryc podloge w domu?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "mm8" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > bardzo prosze o informacje w jaki sposob tanio i zdrowo mozna pokryc
    > podloge w budowanym domu?

    Panele podłogowe
    Ceny od 15zł/m2. Wytrzymaja kilka lat spokojnie. Naprawde bardzo dobra
    jakość to już od ok 30-40zł/m2. Te mają po kilkanascie lat gwarancji

    Krzysiek

  • 3. Data: 2011-01-03 14:26:22
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-01-03 15:07, mm8 pisze:
    > Witam,
    >
    > bardzo prosze o informacje w jaki sposob tanio i zdrowo mozna pokryc podloge
    > w budowanym domu?

    Tanio i zdrowo to klepisko, legary i dechy. Mniej tanio i zdrowo to
    deski podłogowe, parkiet lub mozaika.

  • 4. Data: 2011-01-03 14:41:36
    Od: "andrzej" <n...@o...pl>

    Użytkownik "mm8" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > bardzo prosze o informacje w jaki sposob tanio i zdrowo mozna pokryc podloge w
    > budowanym domu?

    Jakbyś miał do obłożenia schody to bym Ci przy okazji za "pół darmo" położył w
    taki samym kolorze i wytrzymałości panele lub drewno

    http://www.hafa-treppen.de/liste/produkt_kategorie/l
    aminatboden.html

    http://www.hafa-treppen.de/liste/produkt_kategorie/p
    arkettboden.html

    --
    andrzej

    Renowacja schodów www.nowe-schody.prv.pl

  • 5. Data: 2011-01-03 14:48:04
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "mm8" <m...@p...com> napisał w wiadomości

    > bardzo prosze o informacje w jaki sposob tanio i zdrowo mozna pokryc
    > podloge w budowanym domu?

    jak ktos pyta o "zdrowo" to sadze, ze sie takiemu nie dogodzi -zawsze sobie
    wynajdzie powód do choroby. Bo co w pokryciu podłogi ze zwykłych typowych
    materiałów moze być niezdrowego...

    b.

  • 6. Data: 2011-01-03 14:51:52
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 3 Sty, 15:07, "mm8" <m...@p...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > bardzo prosze o informacje w jaki sposob tanio i zdrowo mozna pokryc podloge
    > w budowanym domu?
    >
    > f.

    Zdrowo to pojęcie względne, bo panele niby plastikowe, a drewno jest
    lakierowane i przeklejane na śmierdzący klej.

    Tanio to na pewno panele. Nie są brzydkie czy nietrwale i taniej sie
    chyba nie da.
    Drewno jest drogie. Ładny parkiet wraz z usługą to koszt 200zł/m2 i
    więcej.
    Gdzieś w środku jest finish parkiet i to jest chyba to ku czemu bym
    się skłaniał gdybym budował drugi raz. Można kupić już za ok 100zł/m2
    i ewentualnie samemu przykleić jeżeli ma sie równe podłoże i
    oczywiście czas na to.

    Najzdrowsze pewnie sa płytki ale przyjemne w dotyku są tylko te
    podgrzane. Zimą można to zrealizowac poprzez ogrzewanie ale nawet
    latem zimne płytki nie sa przyjemne.

    pzdr
    QbaB

  • 7. Data: 2011-01-04 22:21:09
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Jan 3, 3:07 pm, "mm8" <m...@p...com> wrote:
    > Witam,
    >
    > bardzo prosze o informacje w jaki sposob tanio i zdrowo mozna pokryc podloge
    > w budowanym domu?
    >
    > f.

    Krowim lajnem.

  • 8. Data: 2011-01-04 22:37:45
    Od: "ghj jhg" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Marek <m...@g...com> napisał(a):

    > Krowim lajnem.

    Nikt nie pytał czym się zażerałeś na kolację dzisiaj ;)

  • 9. Data: 2011-01-05 07:50:19
    Od: "mm8" <m...@p...com>

    Użytkownik "ghj jhg" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Witam p. Marku, to zapewne po przetworzeniu nowy rodzaj eko-podlogi. ;-))

    Pozdr.
    mm

  • 10. Data: 2011-01-05 07:54:31
    Od: "mm8" <m...@p...com>

    Tanio to na pewno panele. Nie są brzydkie czy nietrwale i taniej sie
    chyba nie da.

    Panele by mi pasowaly - tylko (i tutaj podobno) niektorzy twierdza, ze masa
    z ktorych sa produkowane zawieraja kleje.. Jaka jest Wasze opinia? Na plus
    paneli przemawia fakt, ze moglbym je sam polozyc - tym sposobem
    zaoszczedzajac.

    Pozdr.
    mm