  • 1. Data: 2011-08-05 21:41:27
    Temat: czym zagruntowac kominy?
    Od: "kyte" <k...@n...com>

    Witam. Chcialbym zapytac, jaki preparat jest najlepszy do zagruntowania
    przeciwko wodzie kominow wykonanych z cegly recznie formowanej? Z gory
    dzieki za pomoc. J.

  • 2. Data: 2011-08-06 07:52:52
    Temat: Re: czym zagruntowac kominy?
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "kyte" <k...@n...com> napisał w wiadomości

    > Witam. Chcialbym zapytac, jaki preparat jest najlepszy do zagruntowania
    > przeciwko wodzie kominow wykonanych z cegly recznie formowanej? Z gory
    > dzieki za pomoc. J.

    Najlepszym jest stal nierdzewna lub żaroodporna.

  • 3. Data: 2011-08-06 09:03:57
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Najlepszym jest stal nierdzewna lub żaroodporna.

    Zapomniałeś dodać, że świetnie się ją nanosi pędzlem.

  • 4. Data: 2011-08-06 16:52:56
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Ja to zrobiłem Abizoloem i mimo 20 lat kominy stoją bez śladu przemakania
    Jacek

  • 5. Data: 2011-08-06 21:20:31
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości

    > Zapomniałeś dodać, że świetnie się ją nanosi pędzlem.

    Aj tam, aj tam.
    Nanosi się sznurkiem :)

  • 6. Data: 2011-08-12 08:04:05
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Witam. Chcialbym zapytac, jaki preparat jest najlepszy do zagruntowania
    > przeciwko wodzie kominow wykonanych z cegly recznie formowanej? Z gory
    > dzieki za pomoc. J.
    ja uzylem sarsil srodek 5l ok 140zł

    jak narazie zdał egzamin, ciekawe jak czesto będę musial to powtarzać

    wczesniej po 2 dniach opadow przemakal komin
    przejechalem tym środkiem komin 2x i woda splywa

    to błąd budowania kominów z dziurawki niestety

    wpisz w allegro sarsil i znajdziesz odpowiedni dla siebie

    pozdrawiam