  • 1. Data: 2013-07-28 07:15:51
    Temat: czyszczenie tynku mozajkowego na elewacji po psie :)
    Od: "decore-meble.pl" <r...@g...com>

    witam

    niestesty ulubionym miejscem odpoczynku psa stał się narożnik domu i już mamy w rogu
    caly czarny pas brudu :). Probowalem szczotką ryżowa i płynem to zmyć - trochę się
    zmylo ale większość nie do ruszenia

    ,może macie jakaś dobrą metodę?

    Pozdrawiam

    rt

  • 2. Data: 2013-07-28 09:15:00
    Od: m...@g...com

    On Sunday, July 28, 2013 7:15:51 AM UTC+2, decore-meble.pl wrote:
> [...]
    rogu caly czarny pas brudu :). Probowalem szczotką ryżowa i płynem to zmyć - trochę

    Myjka ciśnieniowa? Ja mam wykończone tym ogrodzenie od ulicy - dołem - i widać plamy,
    ale myjka usuwa bez trudu. Tynk jest dość odporny (wczoraj kumpel się przekonał
    zostawiwszy na nim trochę lakieru) - więc myjka nic nie uszkodzi.

    Adam też może pomoże - bo o ile pamiętam ma i psa, i cokoliki z tynku ;)

    mucher

  • 3. Data: 2013-07-28 17:26:07
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 28.07.2013 07:15, decore-meble.pl pisze:
> [...]
    rogu caly czarny pas brudu :). Probowalem szczotką ryżowa i płynem to zmyć - trochę

    kup w makro/selgrosie/allegro dimer. Taki srodek czyszczący. wiem, drogi
    jak jasna cholera, ale warto. O ile nie zrobi krzywdy temu tynkowi, ale
    to sobie sprawdzisz na mało widocznym, maleńkim fragmencie. zero
    szorowania, tylko spryskać, poczekać, spłukać (moze być myjką)
    ToMasz

  • 4. Data: 2013-07-29 11:11:32
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sobie sprawdzisz na mało widocznym, maleńkim fragmencie. zero szorowania,
    > tylko spryskać, poczekać, spłukać (moze być myjką)

    Tanio i skutecznie - soda kaustyczna. Zrobić 2 % roztwór....namoczyć
    odczekać chwile i spłukać. Powinno zejść. Jak wiadomo wszystkie środki
    myjące opierają się na sodzie wiec nie ma sensu przeplacac. Ja od lat tak
    zmywam wszelkie zabrudzenia...kostke brukową, płot z cegły, itd. Usuwa nawet
    mech.

    pozdr.

  • 5. Data: 2013-07-29 21:11:29
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

> [...]
    > zmywam wszelkie zabrudzenia...kostke brukową, płot z cegły, itd. Usuwa nawet
    skąd soda kaustyczna?

  • 6. Data: 2013-07-30 09:29:02
    Od: "Adam" <a...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:51f6be61$0$1455$65785112@news.neostrada.pl...
    > skąd soda kaustyczna?

    małe opakowania w sklepach z chemia...ja kupuje granulowana w workach 25kg