  • 1. Data: 2013-03-06 17:47:31
    Temat: drzwi do spiżarni 70 - 75cm
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Witam,

    otwór na drzwi wewnętrzne z kuchni do spiżarni ma obecnie szerokość 80cm.
    Trochę mi te drzwi będą kolidować z meblami kuchennymi, drzwi będą
    praktycznie dochodzić do szafek kuchennych. Jest na styk, ale dojdzie
    jeszcze ościeżnica i bezpieczniej było nieco zmniejszyć te drzwi. Przesunąć
    tych drzwi nie mogę.

    Widziałem, że są drzwi do mniejszych otworów, np. 70cm. Mi by wystarczyło
    nawet 75cm, ale pewnie takich nie ma tylko są co 10cm.

    Nie wiem jednak czy 70cm to nie będzie za mało... Niby pomieszczenienie
    rzadko używane, ale nie chciałbym się narazić na jakieś problemy w związku
    ze zbyt ciasnym przejściem...

    Co myślicie, można zmniejszyć?

    Pozdrawiam,
    BWP

  • 2. Data: 2013-03-06 18:02:58
    Temat: Re: drzwi do spiżarni 70 - 75cm
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    Witam,

    > otwór na drzwi wewnętrzne z kuchni do spiżarni ma obecnie szerokość 80cm.
    [...]
    > Nie wiem jednak czy 70cm to nie będzie za mało...

    Brunet, jesli Cie dobrze rozumiem to wlasnie teraz masz otwor na drzwi 70, a chcesz
    zrobic jeszcze mniejszy.
    Pytasz o drzwi 60cm

    pozdrawiam
    Adams

  • 3. Data: 2013-03-06 19:43:04
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2013-03-06 17:47, brunet.wp pisze:

    > Co myślicie, można zmniejszyć?
    Spokojnie możesz zmniejszyć. Kiedyś drzwi do łazienki i kuchni były
    standardowo na 70 cm i ludzie żyli. Sam takie miałem do remontu i
    wymieniłem na 80 nie ze względu, że były wąskie ale żeby wszystkie były
    jednakowe. O ile jakiś (idiotyczny) przepis nie zabrania to dawaj śmiało 70.
    Jacek

  • 4. Data: 2013-03-06 21:38:38
    Od: Zibi <z...@g...com>

    Mam w spizarni 70 i jest ok. W zupelnosci wystarcza.
    zbyszek

  • 5. Data: 2013-03-06 22:21:11
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Mar 6, 7:43 pm, Jacek <s...@o...pl> wrote:

> [...]
    > jednakowe. O ile jakiś (idiotyczny) przepis nie zabrania to dawaj śmiało 70.

    Właśnie nie wiem czy nie zabrania i teraz nie można jedynie od 80
    wzwyż. Ale w sumie w starym domu miałem drzwi łazienkowe 60 cm
    (skrzydło) i nie było problemu z wchodzeniem - jedyne co pamiętam na
    minus to to, że przy przenoszeniu pralki trzeba było uważać - bo
    miejsca było tak akurat na palec.

    mucher

  • 6. Data: 2013-03-07 08:31:46
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "mucher" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    >Właśnie nie wiem czy nie zabrania i teraz nie można jedynie od 80
    >wzwyż. Ale w sumie w starym domu miałem drzwi łazienkowe 60 cm

    Nikt nikomu nic nie zabrania, mozna kotare powiesic albo srac do wiaderka,
    w przypadku lazienki moze sie zdarzyc (czego nikomu nie zycze) ze bedziesz
    musial ty lub znajomy wjechac np na wozku lub innym sprzecie do lazienki, wtedy
    to bedzie problem.
    Mozesz liste gosci ograniczyc do osob zdrowych.................
    Inna sprawa ze szerokie (widzac projekty) drzwi nie gwarantują
    tego ze np.wozek rehabilitacyjny zmiesci sie do klitek zwanych WC.
    Syty glodnego nie zrozumie ;-)

    pozdrawiam
    Adams

  • 7. Data: 2013-03-07 18:33:37
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Brunet, jesli Cie dobrze rozumiem to wlasnie teraz masz otwor na drzwi 70,
    > a chcesz
    > zrobic jeszcze mniejszy.
    > Pytasz o drzwi 60cm

    No tak, jeśli otwór 80cm, to wtedy drzwi będą szerokości 70cm. Ja się
    zastanawiam nad 60cm... Szkoda, że nie ma 65cm.

  • 8. Data: 2013-03-07 20:10:02
    Od: mkonst <m...@n...pl>

    W dniu 06.03.13 17:47, brunet.wp pisze:
    > Witam,
    >
    > Co myślicie, można zmniejszyć?
    >
    > Pozdrawiam,
    > BWP

    Miałem identyczny problem i skończyło się ... wyburzeniem ścianki
    działowej. Zlikwidowałem spiżarnię zwiększając kuchnię i czas pokazał że
    była to słuszna decyzja.
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    marcin(kropka)konstanczak(malpa)neostrada(kropka)pl

  • 9. Data: 2013-03-07 21:04:57
    Od: mucher <m...@g...com>

    On Mar 7, 8:31 am, "Adams" <n...@n...pl> wrote:
> [...]
    > musial ty lub znajomy wjechac np na wozku lub innym sprzecie do lazienki, wtedy

    Aż wygooglałem warunki - łazienka/WC, kuchnia i w sumie pokoje wg
    nich muszą mieć >80 cm. Dla pomieszczeń technicznych i gospodarczych
    nie określono.

    mucher

  • 10. Data: 2013-03-08 09:41:58
    Od: "Adams" <n...@n...pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    Czesc ;-)
    > No tak, jeśli otwór 80cm, to wtedy drzwi będą szerokości 70cm. Ja się zastanawiam
    nad 60cm...
    > Szkoda, że nie ma 65cm.

    Wszystko da sie zrobic, o szczegoly pytaj w salonach,
    co prawda cena wzrosnie, ale ...
    zarowno drzwi < 70 jak i drzwi >90 byly/są drozsze
    od rozmiarow pomiedzy nimi.

    Ja osobiscie moge Ci tylko powiedziec ze nie ma jak to
    drzwi robione na zamowienie przez fachowcow.

    pozdrawiam
    Adams